Kampanie i Promocje

Paola Kompot Domowy sponsoruje prognozę pogody

Poniedziałek, 19 lipca 2010
Dzisiaj, 19 lipca rusza sponsoring prognozy pogody, po głównym wydaniu Wiadomości TVP1, będący drugim etapem kampanii telewizyjnej nowego produktu marki Paola - Kompot Domowy. Potrwa do 15 sierpnia 2010.

Celem sponsoringu prognozy pogody, tak jak wcześniejszego etapu kampanii, jest zbudowanie świadomości nowego produktu.

"Tak jak w poprzedniej kampanii marki Paola twarzą brandu jest Babcia Paola, uosobienie prawdziwej babci, ciepłej, tradycyjnej, dbającej o ognisko domowe. Mamy nadzieję, że dzięki temu wizerunkowi nasze kompoty zagoszczą na dobre na polskich stołach" - mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu Hoop Polska.

Ośmiosekundowy spot sponsorski utrzymany jest w bajkowym klimacie, znanym już z poprzedniej komunikacji. Klasyczną animację przygotowali twórcy ze studia filmowego w Bielsku Białej - słynnej kolebce polskiego filmu animowanego. Letnia atmosfera przywołuje bajkowe wspomnienia rodzinnych obiadów u babci,

Miesięczna kampania telewizyjna linii produktów Paola Kompot Domowy trwała do 18 lipca. Jednocześnie w sklepach większości sieci handlowych trwają degustacje Kompotów Domowych.

Kampania została przygotowana przez agencję Schulz Brand Friendly. Działania ze strony agencji koordynuje Monika Pałuba, Account Executive.

Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska.

(Maja Święcka)

tagi: Hoop ,