Wiadomości

POLOmarket z nagrodą BLIX AWARDS oraz trzema nagrodami Retail Champion

Poniedziałek, 28 października 2024
Największa polska sieć supermarketów POLOmarket została wyróżniona w V edycji programu „BLIX AWARDS Wybór Konsumentów” w kategorii Innowacyjna Sieć Roku w grupie supermarketów oraz otrzymała aż trzy nagrody plebiscycie Retail Champion.
Zarówno BLIX AWARDS jak i Retail Champion są plebiscytami konsumenckimi. O przyznaniu nagrody decydują opinie klientów. Ich głosami POLOmarket otrzymał nagrodę główną „Innowacyjna Sieć Roku” w grupie supermarketów (BLIX) oraz trzy nagrody Retail Champion Biggest Progress w kategoriach: Localness, Customer Experience oraz Excellence in Technology.

– Jest to kolejny rok, w którym nasza sieć nagradzana jest w plebiscytach konsumenckich BLIX AWARDS oraz Retail Champion. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienia, ponieważ o ich przyznaniu decydują głosy naszych klientów – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu w sieci POLOmarket. – Jest to efekt naszych konsekwentnych działań wpływających na rozwój tych wszystkich obszarów, które decydują o pozytywnych doświadczeniach zakupowych naszych klientów – deklaruje Krzysztof Szultka.

Warto dodać, że w bieżącej edycji programu BLIX wzięło udział 138 tysięcy konsumentów z całej Polski, którzy oceniali aktywność sieci handlowych oraz ich codzienne funkcjonowanie na różnych płaszczyznach działalności rynkowej. Do tej pory w ramach wszystkich edycji, BLIX zebrał łącznie blisko 21 mln opinii konsumentów.

Retail Champion - Wybrany przez Konsumentów nagradza sieci handlowe działające w różnych formatach na polskim rynku, zwłaszcza te, które wprowadzają rozwiązania cenione przez nabywców. Badania przeprowadzono za pośrednictwem niezależnej polskiej firmy badawczej GfK i Nielsen Media Polska, która ocenia ich satysfakcje zakupowe w rozmaitych obszarach związanych z codziennością zakupową.

Warto dodać, że w konkursie BLIX w ubiegłorocznej edycji POLOmarket zdobył nagrodę główną w kategorii „Prospołeczna sieć roku”, a w 2022 w kategorii „Polski produkt” za lokalne podejście w tworzeniu oferty w grupie supermarketów.

W ubiegłorocznej edycji Retail Champion, POLOmarket został natomiast nagrodzony za największy postęp w kategoriach Retailer of the Year NPS i Healthy Food.

Tegoroczne wyróżnienia odebrał Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu.




Źródło: Good One PR
Fot: mat. prasowe



tagi: POLOmarket , BLIX AWARDS , Retail Champion , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,