Z rynku FMCG

Hortex wspiera polską kulturę filmową

Piątek, 25 października 2024
Marka Hortex w 2024 roku postanowiła zainwestować w polską kulturę filmową. Ufundowane nagrody dla laureatów, miejsca spotkań czy produkty dostępne dla osób uczestniczących, wszystko to na wszystkich ważnych wydarzeniach filmowych w kraju.
Skąd pomysł na wspieranie polskiej kultury?

“Pomysł powstał podczas badania historii marki Hortex. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że produkty naszej marki są obecne na polskich stołach od 80 lat. W związku z tym czujemy się w obowiązku wspierać polską kulturę. W tym roku dopiero zaczynamy. Zostaliśmy patronami trzech festiwali filmowych, a także rozdania nagród Telekamery. Oczywiście na miejscu będzie można skosztować pysznych soków. Serdecznie zapraszam!” - mówi Agata Bonikowska, Prezes Zarządu Polski Ogród, Grupa Hortex.

Gdzie pojawił i pojawi się marka?
  • Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni,
  • Warszawski Festiwal Filmowy,
  • Telekamery,
  • Camerimage Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toruniu.
Hortex na 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

Marka Hortex była partnerem Konkursu Perspektywy, a także przestrzeni spotkań twórców z publicznością. Podczas paneli dyskusyjnych uczestnicy mieli przyjemność delektowania się sokami i smoothies dostępnymi w lodówkach.

Marka sfinansowała także nagrodę pozaregulaminową za świeże spojrzenie w polskim kinie. 27 września podczas Młodej Gali Agata Bonikowska - Prezes Polskiego Ogrodu oraz Maciej Magnuszewski - Dyrektor Generalny i Prezesem Zarządu Hortex Sp. z o. o wręczyli nagrodę Monice Majorek za film “Innego jutra nie będzie”. Poza nagrodą finansową twórczyni otrzymała roczny zapas produktów marki..

Hortex na Warszawskim Festiwalu Filmowym

W trakcie 10 dni festiwalu uczestnicy mogli zobaczyć 84 filmy pełnometrażowe oraz 58 krótkometrażowych. W programie pojawiło się aż 46 premier filmowych, w tym 26 światowych i 20 polskich! Klimat festiwalowy stworzyły spotkania (te planowane i spontaniczne) z twórcami, artystami i artystkami, a także miłośnikami kina.

Prawie 3000 gości zaproszonych na uroczyste gale rozdania nagród i projekcje specjalnych filmów mogło zasmakować tradycyjnych soków i nowych smoothies bez cukru Hortex.

Marka ufundowała także jedną z nagród w konkursie 1-2 dla filmu “W DOBREJ WIERZE”, reż. Frauke Lodders.

Filmowe zapowiedzi Hortex

Specjalnie na festiwale filmowe marka przygotowała 4 klipy filmowe, które zobaczyć będzie można przed seansami filmami.
 
Zobacz, jak na filmową ucztę zaprasza marka.




Źródło:  More Bananas
Fot: mat. prasowe


tagi: Hortex , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,