Wiadomości

E.Leclerc podwójnie wyróżniony przez konsumentów

Czwartek, 24 października 2024
E.Leclerc zdobył dwa prestiżowe wyróżnienia przyznawane przez konsumentów za najwyższą jakość oferty zdrowej żywności. Nagrody w konkursach Blix Awards i Retail Champion umacniają pozycję firmy jako lidera produktów prozdrowotnych w Polsce. Sklepy przygotowały z tej okazji wiele promocji dla klientów w całym kraju.
„Retail Champion – Wybrany przez konsumentów” to prestiżowe wyróżnienie w branży FMCG, przyznawane sieciom detalicznym, które wprowadzają rozwiązania cenione przez klientów. W tegorocznej edycji, w kategorii Healthy Food Champion, nagroda trafiła do E.Leclerc. Głosujący wytypowali zwycięzcę na podstawie poziomu zadowolenia ze specjalnych półek z produktami bio lub organicznymi, szerokim wyborem produktów nieprzetworzonych, ofertą warzyw i owoców, a także dostępnością świeżego mięsa oraz ryb. badania przeprowadził niezależny Consumer Panel GFK.

Z kolei „Blix Awards – Wybór Konsumentów 2024” to ogólnopolski konkurs, w którym nagrody przyznawane są sieciom detalicznym wyróżniającym się najlepszą ofertą, a zwycięzców wybierają bezpośrednio konsumenci. E.Leclerc otrzymał nagrodę w kategorii Zdrowa Żywność Najlepsza Oferta w grupie hipermarkety. Wyróżnienie to dodatkowo umacnia pozycję sieci jako lidera w dostarczaniu najwyższej jakości produktów zdrowego żywienia, odpowiadając na potrzeby coraz bardziej świadomych klientów w Polsce.

- Obydwie nagrody to dla nas wyjątkowe wyróżnienie i dowód na to, że E.Leclerc jest miejscem, w którym priorytetem jest dostarczanie klientom produktów wspierających zdrowy styl życia. Od lat rozwijamy nasz asortyment, kładąc szczególny nacisk na produkty ekologiczne, bio oraz lokalne, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby świadomych konsumentów. Cieszymy się, że nasze działania spotykają się z uznaniem klientów, co motywuje nas do dalszego doskonalenia oferty i wspierania zdrowych wyborów zakupowych” – powiedziała Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor ds. Handlu i Współpracy Międzynarodowej E.Leclerc

E.Leclerc regularnie rozwija portfolio produktów marek własnych w kategorii  bio, które liczy 200 pozycji produktów spożywczych oraz prawie 60 produktów nonfood tj. chemia gospodarcza i kosmetyki. Grupa wspiera polską produkcję i edukuje konsumentów, udostępniając przepisy oraz porady kulinarne na stronie leclerc.pl. Firma kładzie duży nacisk na wartość odżywczą swoich produktów, nieustannie analizując ich skład. Każdy ze sklepów realizuje przyjętą przez firmę Politykę Jakości, aby dbać o wysoki standard oferowanych produktów.

W ramach podziękowań dla klientów E.Leclerc przygotował specjalne wydanie nowej gazetki promocyjnej „Zdrowa żywność w dobrej cenie”, która uwzględnia promocje na produkty prozdrowotne. Oferta obowiązuję od 29 października do 16 listopada br.



Źródło: Public Dialog
Fot: mat. prasowe


tagi: E.Leclerc , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,