Z rynku FMCG

ALDI kontynuuje ekspansję

Czwartek, 24 października 2024
ALDI umacnia swoją pozycję na Dolnym Śląsku. Sieć jednocześnie otworzyła dwie nowe placówki we Wrocławiu oraz w Legnicy. Będą to odpowiednio 332. i 333. sklep sieci w Polsce.
Nowa lokalizacja we Wrocławiu będzie już 13. sklepem ALDI w stolicy Dolnego Śląska, natomiast w Legnicy powstanie druga placówka sieci w tym mieście. Oba sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, a ich powierzchnia handlowa wynosi ok. 1000 m².
Wrocław stanowi jeden ze strategicznych punktów w siatce naszych placówek. Równoczesne otwarcie dwóch sklepów na Dolnym Śląsku to kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju - komentuje Marek Ostrówka, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.



Źródło: System Effecto



tagi: ALDI , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,