Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Guangzhou, Shenzhen, Chengdu, Wuhan, Tianjin, Beijing, Hangzhou i Shanghai – czyli 8 największych chińskich miast w tydzień! Tak wyglądał plan wielkiego torunée po Chinach w wykonaniu Marka Posłusznego – ambasadora Ginu Lubuskiego. To pierwsza taka forma wsparcia marki na rynku zagranicznym. Co ciekawe, produkowany w Toruniu Gin Lubuski jest ginem nr 6 na całym rynku chińskim, a 4-tym w kanale HoReCa.
Show z Lubuskim
W ciągu tygodnia Marek Posłuszny, pięciokrotny mistrz świata w dziedzinie barmanów flair, wieloletni ambasador Ginu Lubuskiego, odwiedził 8 największych chińskich miast.
W wyselekcjonowanych lokalach był gościem specjalnym – występując w roli barmana, serwował drinki, a także przeprowadzał szkolenia, prezentując możliwości przygotowania koktajli na bazie produktów z linii Lubuski. Ten, kto zna Polaka, wie, że za barem potrafi zrobić prawdziwe show.
- Ostatni raz byłem w Chinach w 2018 roku i niesamowite jest to, jak szybko zmienia się ten kraj, jego obywatele, a jeżeli chodzi o kulturę koktajlową, to również profile smakowe i upodobania Chińczyków – relacjonuje Marek Posłuszny. - Bywałem w Chinach wielokrotnie i zawsze było tak, że preferowane były drinki słodkie i słodko-kwaśne, a tym razem większość gości szukała smaków wytrawnych, kwaśnych, gorzkich, a pewno mniej słodkich niż w poprzednich latach. Gin Lubuski wykorzystywany jest tam głównie w drinkach typu short oraz long. Często stanowi bazę słodko-kwaśnych kombinacji w stylu „sour cocktails”, a także różnorodnych musujących koktajli typu Spritz czy Collins o smakach lekkich, orzeźwiających i nie za słodkich – zauważa barman.
Pokazać świat marki
- To jedna z form wsparcia marki na rynku zagranicznym - przyznaje Anna Sakalakis, Zastępca Dyrektora ds. Eksportu w firmie Henkell Freixenet Polska. – GL jest obecny w Chinach od 2011 roku i jest już 4. ginem w kanale HoReCa. Stawiamy sobie kolejne cele i chcemy jeszcze bardziej poprawiać naszą pozycję na tym rynku. Cała akcja pozwoliła dotrzeć do dużej ilości nowych konsumentów i zaprezentować im świat naszej marki. Warto zaznaczyć, że Chińczycy są bardzo aktywni w social mediach, dla wielu z nich to ważna forma komunikacji. Dzięki publikowanym przez uczestników szkoleń i klientów baru filmikom i zdjęciom, nasz partner w Chinach estymuje wielomilionowy zasięg w mediach społecznościowych. Był to z pewnością kolejny ważny krok w realizacji naszej strategii biznesowej – mówi Anna Sakalakis.
Made in Poland
Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska, to najpopularniejszy gin w Polsce1. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku. Do wersji „Original” sukcesywnie dołączają kolejne – np. warianty infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców. Na sklepowych półkach znaleźć można m.in. Gin Lubuski Bitter Orange, Lubuski Fresh Lime, Lubuski Botanic Light czy Lubuski Free.
Od 2009 roku marka należy do firmy Henkell Freixenet Polska, a produkcja Ginu Lubuskiego odbywa się w Toruniu.
1 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wolumenowa, w okresie W 31 2023 – W 30 2024, w kategorii: Gin
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.