Z rynku FMCG

Olej Polski rusza z kampanią reklamową

Środa, 23 października 2024 HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
Komagra, producent Oleju Polskiego, rusza z nową, ogólnopolską kampanią reklamową, promującą produkt powstający wyłącznie z polskiego rzepaku.
Reklamy będą emitowane w telewizji, internecie oraz na platformach social media. Podkreślają one krajowe pochodzenie Oleju Polskiego oraz jego korzyści zdrowotne. Olej Polski, będący bogatym źródłem kwasów tłuszczowych omega-3 oraz witamin E i K, doskonale sprawdza się w codziennej kuchni, wzbogacając potrawy i dbając o zdrowie konsumentów. W kampanii zostaną również podkreślone wartości związane z polskim pochodzeniem surowca oraz tradycją upraw rzepaku w naszym kraju. Akcja promocyjna potrwa dwa miesiące w kluczowym dla kategorii okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia.




tagi: Olej Polski , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,