Epicki wybór – kampania Pepsi Epic Choice
Kampania Epic Choice stawia na to, co najlepsze – maksimum smaku, zero cukru, z naciskiem na wybory, które mogą zmienić zwykłe chwile w epickie doznania. Na wzór decyzji podejmowanych przez gwiazdy, Pepsi celebruje momenty, w których proste wybory stają się wyjątkowe. W ramach kampanii, fani Pepsi Zero Cukru mogą brać udział w angażujących aktywacjach, takich jak współpraca z popularnymi twórcami internetowymi, podcast „Od Zera” oraz kreatywne wyzwania. Efektem tych działań jest również limitowany drop – wszystko po to, by inspirować do podejmowania własnych epickich decyzji. „Każdy wybór – nawet ten najmniejszy – może zmienić codzienność w coś wyjątkowego. Pepsi Zero Cukru towarzyszy w tych momentach, podkreślając, że epickość jest na wyciągnięcie ręki,” – dodaje Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.
Wyjątkowa współpraca Pepsi x Adi FoxxWspółpraca z Foxx Gotuje to doskonałe połączenie stylu i kreatywności! Foxx, popularny influencer kulinarny, który zdobył sympatię setek tysięcy użytkowników mediów społecznościowych dzięki swoim oryginalnym przepisom, przygotował nie tylko limitowaną kolekcję gadżetów kuchennych, ale także wyjątkowe inspiracje, w których Pepsi Zero Cukru odgrywa kluczową rolę. W skład dropu wchodzą innowacyjne akcesoria, takie jak:
- Epicki fartuch typu "no hands drink" wykonany ze specjalnego materiału odpornego na wodę i olej. Wyposażony w system umożliwiający picie bez użycia rąk – dzięki kieszeni-kangurce napój stoi stabilnie i nie ma ryzyka, że się rozleje!
- Brandowana bandana, wykonana z materiału odpornego na wodę i olej, idealna do gotowania i ochrony stylowych ubrań.
- Brandowana koszulka, odporna na wodę i olej – idealna podczas gotowania.
- Epicki pas kucharski z przegródkami, który pozwala mieć wszystkie niezbędne narzędzia pod ręką, jak prawdziwy szef kuchni.
Każdy gadżet został zaprojektowany tak, aby spełniać potrzeby zarówno amatorów, jak i profesjonalistów w kuchni, dodając każdemu gotowaniu epickiego charakteru.
Harmonogram premiery dropów:
- 18 października – start akcji: możliwość zapisania się do newsletter’a na stronie www.pepsidrop.pl, w celu otrzymywania powiadomień o dostępności dropów.
- 21 października – fartuch.
- 24 października – bandana.
- 28 października – koszulka.
- 31 października – pas kucharski.
Drop wystartował 21 października. We wskazanych dniach premiery każdy uczestnik będzie miał szansę zdobyć jeden produkt na osobę, co podkreśla epickość całej akcji i sprawia, że każda zdobycz staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.
Źródło: Pepsi
Fot: mat. prasowe