Z rynku FMCG

Lekkie przekąski Sonko

Wtorek, 22 października 2024 HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
Sonko to 30 lat doświadczenia i lider rynku w produkcji zdrowszych przekąsek opartych na ryżu.
Prosty i naturalny skład to podstawa przekąsek, które cieszą się uznaniem konsumentów. Od września dostępne w sprzedaży są nowe produkty od Sonko: wafle ryżowe i wafelki zbożowe oblane czekoladą bez dodatku cukru oraz chipsy z ciecierzycy zroszone oliwą z oliwek. To propozycje przekąsek między posiłkami dla osób ceniących zdrowszą dietę i czysty skład produktu bez zbędnych dodatków. Nowości od Sonko to lekka i naturalna energia, a także wyborny smak. Trwająca kampania reklamowa „Lekkie przeKąski” wspiera działania sprzedażowe, podkreślając wyjątkowość produktów. Dzięki temu jeszcze więcej konsumentów ma okazję poznać wyśmienity smak Sonko.



tagi: przekąski , Sonko , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,