Z rynku FMCG

Wspólne stoisko Członków Polskiej Izby Mleka na targach SIAL PARIS 2024

Poniedziałek, 21 października 2024
SIAL Paris to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Odbywające się co dwa lata w Paryżu, targi te przyciągają tysiące wystawców i odwiedzających z całego globu. Jest to miejsce, gdzie spotykają się producenci żywności, dystrybutorzy, restauratorzy, importerzy i eksporterzy, aby odkrywać najnowsze trendy, innowacje i produkty.
SIAL Paris to wydarzenie, które nie może umknąć uwadze nikogo, kto jest zainteresowany branżą spożywczą. Jest to doskonała okazja, aby poszerzyć swoją wiedzę, nawiązać nowe kontakty i zainspirować się do działania. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom branży mleczarskiej Polska Izba Mleka, dzięki środkom z Funduszu Promocji Mleka, umożliwiła udział w tym prestiżowym przedsięwzięciu firmom takim jak: Alima Bis, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Mlekovita, Poland Food, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu, SOT, Trade Milk, Bartex. Polska Izba Mleka zaprasza do odwiedzenia stoiska i zapoznania się z ofertą wystawców: Hala nr 7, stoisko nr 7D 197

Polska Izba Mleka to największa w Polsce organizacja branży mleczarskiej, zrzeszająca zarówno producentów mleka, jak i przetwórców. Jej celem jest reprezentowanie interesów polskich producentów mleka oraz wspieranie rozwoju sektora mleczarskiego w Polsce. Do głównych działań należą: lobbingowe na rzecz polskiego mleczarstwa, promocja i umacnianie polskiego mleczarstwa, doskonalenie kwalifikacji oraz współpraca z instytucjami.

Udział w targach międzynarodowych to dla firm niezwykle cenne narzędzie marketingowe i biznesowe, które otwiera wiele drzwi do rozwoju. Targi to doskonała okazja, aby zaprezentować swoją ofertę potencjalnym klientom z różnych krajów. Możliwość spotkania twarzą w twarz z przedstawicielami innych firm, dystrybutorami, a nawet inwestorami.



Źródło: PIM
Fot: mat. prasowe




tagi: Polska Izba Mleka , targi SIAL PARIS , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,