Z rynku FMCG

Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie ożywa nocą

Poniedziałek, 14 października 2024
W październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 11, zobaczyć będzie można wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – rozświetlone neony tworzą atmosferę domowej restauracji, przykuwając uwagę przechodniów. To kontynuacja działań zainaugurowanych na początku 2024 roku, których celem jest pokazanie, że z makaronem Lubella można cieszyć się restauracyjnymi daniami w domu, ale w znacznie bardziej przystępnej cenie.
Mural powstał w ramach kampanii makaronów klasycznych Lubella i wpisuje się w tegoroczne działania marki pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji” zainaugurowane na początku 2024 roku. Wtedy to na warszawskiej Pradze otwarto jednodniową restaurację Lubelli – Prosta Pasta, która miała na celu pokazanie, że w domu można przygotować pyszne, restauracyjne dania, ale w bardziej przystępnej cenie.

Tradycyjna forma muralu została wzbogacona o innowacyjne rozwiązanie - efekt motion. Dzięki niemu, po zmroku mural zyskuje nową odsłonę - na ścianie budynku rozświetlają się neony, a wnętrze domowych restauracji na muralu Lubelli ożywa, wypełniając się ruchem.

Kampania prowadzona jest szeroko, obejmując zarówno telewizję, jak i media cyfrowe, takie jak YouTube, Meta, TikTok oraz platformy VOD. Ważnym elementem działań są również współprace z influencerami, których tym razem marka połączyła w duety. Twórcy kulinarni przygotują w swoich domach dania z makaronami Lubella, a ich goście, znani z testowania restauracji, oceniają te potrawy.

Całość kampanii spina platforma komunikacyjna „Pysznie na tym wyjdziesz”, która podkreśla główny cel – pokazanie, że z Lubellą można jeść w domu tak samo pysznie jak w restauracji, ale znacznie taniej.

Mural_Lubella_Warszawa.jpg


Agencja reklamowa: Feeders, DDOB, Good Looking Studio
Dom mediowy: Starcom



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe


tagi: Lubella , mural , Maspex , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,