Z rynku FMCG

Jakość w najlepszej cenie! Liczne nagrody dla Transgourmet i Selgros

Piątek, 11 października 2024 HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
Złoty Laur Klienta 2024 w kategorii „Dystrybutorzy z segmentu HoReCa” dla Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa, Złoty Laur Klienta dla marki własnej Topseller w kategorii „Jakość w najlepszej cenie”, Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla Selgros oraz tytuł Solidny Pracodawca Roku 2023 dla firmy Transgourmet Polska. 2024 rok przyniósł masę wyróżnień dla Transgourmet Polska i marek należących do firmy!
Uznanie klientów to bezcenna rzecz dla każdego przedsiębiorstwa, a najlepszym tego wyrazem są między innymi nagrody przez nich przyznawane. Laur Klienta to jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju, który ma wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 20 lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. W każdej z 300 kategorii wyłaniana jest grupa laureatów, którzy w zależności od wyników sondażu otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Klienta.

W tym roku, po raz kolejny, oferta produktowa i usługowa marek Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa zwyciężyła w sondażu i została wyróżniona Złotym Laurem Klienta. Firma na co dzień obsługuje tysiące klientów, którzy reprezentują każdy typ biznesu gastronomicznego, od restauracji, hoteli, bistra i fast foody po punkty zbiorowego żywienia, takie jak stołówki, firmy cateringowe czy szpitale. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły są dostarczane własnym, nowoczesnym transportem w jednej dostawie zawsze na czas. Odbiorcy są pełni uznania dla indywidualnego podejścia oraz wsparcia, na które mogą liczyć ze strony Doradców Klienta – to ułatwia prowadzenie biznesu, nawet w trudnych warunkach rynkowych.

Marka Topseller, która cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów Selgros, zyskała uznanie konsumentów i już po raz drugi została uhonorowana Złotym Laurem Klienta wśród produktów, które charakteryzują się najlepszą ceną w danej kategorii. Przyznana nagroda to motywacja do dalszego rozwoju marki, w której portfolio znajduje się już ponad 170 artykułów, a liczba ta stale się powiększa.

Selgros od lat odpowiada na potrzeby rynku i jest blisko swoich klientów. Doceniają oni firmę za wszechstronność i szerokość asortymentu. Ofertę wyróżnia wysoka jakość mięsa z własnego rozbioru, świeżych owoców i warzyw pochodzących zarówno od lokalnych dostawców, jak i sprowadzanych z różnych regionów świata oraz świeżych ryb i owoców morza. Klienci znajdą szeroki wybór produktów bio, a także artykułów przemysłowych potrzebnych do prowadzenia niemal każdego biznesu. Ważnym wydarzeniem w historii firmy było otwarcie w marcu 2024 r. już 20. hali sprzedaży w Polsce. W budowie obiektu w Lubinie zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań. Wszystkie te aspkety zaowocowały wyróżnieniem marki Selgros tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2024.

„Każda nagroda przyznana przez naszych klientów to powód do dumy. To dla nas potwierdzenie zaufania i docenianie naszych wysiłków w zapewnieniu szerokiej oferty asortymentowej i wysokich standardów obsługi. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę naszych działań” – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet Foodservice i Selgros.

Firma odnosi sukcesy nie tylko na polu biznesowym, ale również w zakresie działań HR. Solidny Pracodawca Roku to ogólnopolski program, którego celem jest wyłonienie najlepszych pracodawców w Polsce, szczególnie tych, którzy w swojej działalności promują najciekawsze rozwiązania, benefity, a także dbają o bezpieczeństwo i rozwój swoich pracowników. Transgourmet Polska, obok zapewniania przyjaznego środowiska pracy, stawia na podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Zatrudnienie znajdą zarówno osoby wkraczające w życie zawodowe, jak i te z dużym doświadczeniem. Jasne zasady zatrudnienia sprawiają, że Transgourmet Polska to bezpieczne i stabilne miejsce pracy, w którym zobowiązania z ogłoszeń i rozmów rekrutacyjnych są dotrzymywane.




tagi: Transgourmet , Selgros , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,