Kategorie produktów

Wywiad z Hubertem Błaszczakiem, Marketing Managerem w Atlanta Poland

Czwartek, 10 października 2024 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
Trzy pytania do Huberta Błaszczaka, Marketing Managera w Atlanta Poland, kieruje Monika Książek.
Proszę opowiedzieć o firmie Atlanta Poland. Jakimi wartościami kierujecie się w tworzeniu marki?

Atlanta Poland S.A. to jedna z największych firm na światowym rynku z ponad 34-letnią tradycją, działająca globalnie w branży bakalii. Jako jeden z czołowych importerów tej kategorii w Polsce, mamy świadomość odpowiedzialności, jaką ponosimy dostarczając wysokiej jakości produkty zarówno klientom biznesowym, jak i indywidualnym konsumentom. Nasze wyroby oferujemy w sektorach B2B i B2C pod markami własnymi sieci handlowych, brandem Bakal, a także pod nowo wprowadzoną linią SLAY.

Jako entuzjaści zdrowego stylu życia, kierujemy się mottem „nakarm umysł”. Wierzymy, że zbilansowana dieta, bogata w pełne wartościowych składników odżywczych bakalie, jest kluczowa zarówno dla dobrego samopoczucia fizycznego, jak i psychicznego.

Jaką ofertę na święta Bożego Narodzenia przygotowała Atlanta? Które produkty z oferty szczególnie polecacie na ten czas?

Na nadchodzące święta Bożego Narodzenia Atlanta Poland przygotowała wyjątkową ofertę, która z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom słodkości. Oprócz klasycznych produktów, takich jak suszone owoce, orzechy czy inne składniki, które tradycyjnie pojawiają się na świątecznych stołach, wprowadziliśmy prawdziwą gratkę – nowości z linii Bakal Sweet. Nasza oferta wzbogaciła się aż o 9 nowych produktów, zapakowanych w eleganckie, kolorowe opakowania, które świetnie sprawdzą się jako unikalny prezent. Wśród tych propozycji znajdują się m.in. orzechy pekan oblane białą czekoladą z nutą kawy, porzeczki liofilizowane w białej czekoladzie z maliną, kokosowe kostki w mlecznej czekoladzie oraz pięć wersji migdałów w wyjątkowych smakach.

W Waszej ofercie już niedługo pojawi się nowa marka. Proszę o niej opowiedzieć.

Nową marką, którą wprowadzamy na rynek, jest SLAY Enjoy the Flavour, dedykowana przedstawicielom pokolenia Z. Linia produktów inspirowana jest smakami z różnych kuchni świata, co zaowocowało takimi wariantami, jak Katsu Teriyaki, Tikka Masala, Kimchi, Wasabi & Soy Sauce czy Mango-Curry. Wszystkie przekąski powstały na bazie orzechów nerkowca oraz orzeszków ziemnych. Opakowania zostały zaprojektowane przez studio prowadzone przez trójmiejskiego artystę Tuse. Ich wyróżnikiem są ręce z tatuażami, które odzwierciedlają charakter młodego pokolenia i doskonale wpisują się w motto kampanii promocyjnej „Złap smak”.



tagi: Hubert Błaszczak , Atlanta Poland , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,