Kampania skupia się na podkreśleniu, że mimo upływu czasu i ewolucji otaczającego nas świata, smak serka Rolmlecz pozostaje niezmienny i że już kilku pokoleniom Polaków kojarzy się z dzieciństwem.
Urodzinowe działania promocyjne Rolmleczu łączą tradycyjne media z nowoczesnymi kanałami komunikacji. Osią kampanii jest spot telewizyjny, przedstawiający, jak my i nasza rzeczywistość zmieniliśmy się na przestrzeni ostatnich pięciu dekad, oczywiście w przeciwieństwie do doskonałego smaku serka marki Rolmlecz.
– Pokażemy wielbicieli serka z krówką – każdego z charakterystyczną dla swoich czasów fryzurą, mieszkaniem, ubraniem, a nawet słownictwem. Zawsze jednak będą mieli to samo na myśli: że nasz serek jest pyszny – niezmiennie od 50 lat! – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. – Aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, także tych z młodszego pokolenia, postawiliśmy ponadto na szeroko zasięgowy digital i platformy VOD. Jubileuszowe kreacje wyróżniają się oryginalnością i humorem, a interaktywne posty w mediach społecznościowych dodatkowo angażują fanów marki Rolmlecz.
Ogólnopolska kampania telewizyjna będzie trwać do drugiej połowy listopada, a reklamy zobaczymy w głównych stacjach: TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych. Dodatkowo przed wybranymi programami pojawią się billboardy sponsorskie.
W kanale digital aktywność marki obejmie kampanię display i działania w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, Instagramie i TikToku. Zobaczymy na nich filmy, grafiki i memy pokazujące kontrast między przeszłością a teraźniejszością, zawsze z serkiem Rolmlecz w tle.
W Internecie pojawią się także artykuły sponsorowane, a marka już zachęca konsumentów do wzięcia udziału w konkursie online, stworzonym specjalnie z okazji 50-lecia serka z krówką. Wystarczy wejść na stronę http://odmleczarzy.pl/konkurs, ułożyć puzzle o wybranym poziomie trudności oraz opisać swoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa. Na autorów najpiękniejszych wspomnień czekają atrakcyjne nagrody.
Aktualnie serek z krówką Rolmlecz dostępny jest w sześciu smakach: naturalnym, waniliowym, waniliowym z laską wanilii, truskawkowym, czekoladowym, a od stycznia 2024 – także stracciatella. Można go kupić w opakowaniach 150 g, 200 g lub 4 x 150 g. Do końca roku serek waniliowy znajdziemy na sklepowych półkach ze specjalną, urodzinową etykietą.
Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe