Z rynku FMCG

Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa podsumowują obsługę letnich festiwali

Poniedziałek, 07 października 2024
Tegoroczne wydarzenia muzyczne Festiwal ŻYWIEC Męskie Granie 2024 i 30. Pol’and’Rock Festival po raz kolejny zakończyły się sukcesem, a Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa z satysfakcją podsumowują swoje zaangażowanie w te wyjątkowe wydarzenia. Jako oficjalni Partnerzy gastronomiczni, zapewnili smaczne jedzenie i zimne napoje zarówno artystom, jak i uczestnikom imprez.
Podczas 7 koncertowych weekendów na ŻYWIEC Męskie Granie 2024, odbywających się w różnych miastach Polski, dostarczyliśmy hektolitry piwa i ponad 30 ton żywności. Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa obsługiwali również cały backstage, gdzie każde danie serwowane artystom było przygotowane wyłącznie z ich produktów.

Jednym z kulinarnych hitów tegorocznej edycji ŻYWIEC Męskie Granie 2024 były croissanty, których podczas koncertów kupiono aż 13 600 sztuk. Szczególną popularnością cieszyły się croissanty z kremem pistacjowym – autorski projekt zrealizowany we współpracy z dostawcą Vandermoortele.

Logistyka dostaw, obejmująca transport świeżych i mrożonych produktów, została zrealizowana z najwyższą starannością, dzięki nowoczesnej flocie chłodni. Na stoiskach gastronomicznych uczestnicy festiwalu mieli okazję spróbować różnorodnych dań, od klasycznych burgerów po tacos i pierożki, co spotkało się z dużym zainteresowaniem.

– Udział w Festiwalu ŻYWIEC Męskie Granie to dla nas wyjątkowa okazja, aby zaprezentować naszą ofertę w tak inspirującym i pełnym energii otoczeniu. Cieszymy się, że mogliśmy wspierać organizatorów i artystów, dostarczając produkty najwyższej jakości oraz zapewniając sprawną logistykę, która umożliwiła płynne działanie strefy gastronomicznej. To dla nas zaszczyt być częścią tak prestiżowego wydarzenia – mówi Zenon Badyra, Dyrektor Sprzedaży Transgourmet Foodservice.

Równie imponująca była współpraca Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa podczas 30. Pol’and’Rock, na który dostarczono blisko 50 ton żywności. Produkty te trafiły do partnera firmy, który odpowiedzialny był za obsługę zaplecza festiwalowego, w tym cateringu dla wszystkich wolontariuszy (choćby słynny Pokojowy Patrol) i serwis obsługujący backstage.

Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa dziękują organizatorom festiwali za zaufanie oraz wszystkim, którzy odwiedzili strefę gastronomiczną. Firma już teraz przygotowuje się na kolejne wyzwania, jakie przyniesie przyszły rok.



Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe



tagi: Transgourmet Foodservice , Selgros HoReCa , festiwal , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,