Drogeria

Maffashion i Natalia Kukulska w kampanii płynu micelarnego Garnier

Czwartek, 03 października 2024
Kampania płynu micelarnego Garnier wystartowała z początkiem października i potrwa do końca listopada. Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML.
Gwiazdami kampanii są Julia Kuczyńska (Maffashion) oraz Natalia Kukulska z córką Anną Dąbrówką promujące klasyczny różowy płyn micelarny, a także tiktokerka Vanessa Wilczewska promująca płyn dwufazowy z olejkiem arganowym dla prawdziwych make up lovers (do zmywania super trwałego makijażu). Kampanii towarzyszy hasło: Nic nie oczyszcza mojej skóry lepiej!

P1.JPG

Za produkcję oraz egzekucję kampanii odpowiada VML, a za planowanie i zakup mediów - Wavemaker. Reżyserem oraz fotografem był Paweł Księżopolski. Działania z influencerami realizowała agencja Enyo, a za produkcję odpowiadał Outlinefilm.

Kampania potrwa do końca listopada. Będzie widoczna w punktach sprzedaży online i offline, a także w mediach społecznościowych.

p2.JPG

p3.JPG



Źródło: VML
Fot: mat. prasowe


tagi: Garnier , Maffashion , Natalia Kukulska , kampania , płyn micelarny , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,