W niedzielę 29 września 2024 r. w Giżycku odbył się dziesiąty etap wyścigów w ramach cyklu Łaciate Mazury MTB. Po zakończeniu finałowych zmagań rozdano nagrody w klasyfikacji generalnej – zarówno indywidualnej, jak i drużynowej. Sponsorem tytularnym zawodów była marka Łaciate, należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, zaś sponsorem strategicznym – m.in. Łaciate Junior.
Końca dobiegła dziewiąta edycja największej imprezy kolarskiej w północno-wschodniej Polsce, organizowanej przez Stowarzyszenie Luz Grupa i sponsorowanej między innymi przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol.
Zmagania rozpoczęły się w połowie kwietnia w Iławie. Zawodnicy zmierzyli się w sumie w 10 wyścigach, m.in. w Mrągowie, Olsztynie czy Mikołajkach. Finałowa trasa w Giżycku była oceniona jako najtrudniejsza. Składała się bowiem w 90% z wymagających, technicznych single tracków. Zmiana kierunku pokonywania trasy dodatkowo podniosła poziom trudności, zapewniając niezapomniane emocje zawodnikom i kibicom.
— Gratulujemy zwycięzcom wytrwałości w dążeniu do celu. Cieszymy się, że po raz kolejny mieliśmy przyjemność obserwować tę sportową rywalizację. Dla Mlekpolu była to także okazja do zaprezentowania sportowcom naszej nowej linii produktów wysokobiałkowych Łaciate Protein+. To wyroby stworzone z myślą o osobach aktywnych fizycznie, które między innymi potrzebują szybszej regeneracji po wysiłku. Jesteśmy dumni, że linia spotkała się z tak ciepłym przyjęciem zarówno ze strony kolarzy, jak i kibiców — podkreśla Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Trasy kolarskie tegorocznej edycji Łaciate Mazury MTB przebiegały przez malownicze tereny Mazur, dostarczając uczestnikom mnóstwa pozytywnych wrażeń. W wyścigach wzięło udział kilkaset osób — profesjonalistów i amatorów jazdy na rowerze. Kibicowało im ok. 150 tys. osób. Jak co roku do zmagań stanęła także drużyna Mlekpol Team. W ramach cyklu zorganizowano ponadto zawody dla dzieci. Łaciate Mazury MTB było więc okazją do wspólnego, aktywnego spędzenia czasu na łonie natury z całą rodziną.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.