Z rynku FMCG

Kolejny sezon wyścigów Łaciate Mazury MTB za nami

Środa, 02 października 2024
W niedzielę 29 września 2024 r. w Giżycku odbył się dziesiąty etap wyścigów w ramach cyklu Łaciate Mazury MTB. Po zakończeniu finałowych zmagań rozdano nagrody w klasyfikacji generalnej – zarówno indywidualnej, jak i drużynowej. Sponsorem tytularnym zawodów była marka Łaciate, należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, zaś sponsorem strategicznym – m.in. Łaciate Junior.
Końca dobiegła dziewiąta edycja największej imprezy kolarskiej w północno-wschodniej Polsce, organizowanej przez Stowarzyszenie Luz Grupa i sponsorowanej między innymi przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol.

Zmagania rozpoczęły się w połowie kwietnia w Iławie. Zawodnicy zmierzyli się w sumie w 10 wyścigach, m.in. w Mrągowie, Olsztynie czy Mikołajkach. Finałowa trasa w Giżycku była oceniona jako najtrudniejsza. Składała się bowiem w 90% z wymagających, technicznych single tracków. Zmiana kierunku pokonywania trasy dodatkowo podniosła poziom trudności, zapewniając niezapomniane emocje zawodnikom i kibicom.

— Gratulujemy zwycięzcom wytrwałości w dążeniu do celu. Cieszymy się, że po raz kolejny mieliśmy przyjemność obserwować tę sportową rywalizację. Dla Mlekpolu była to także okazja do zaprezentowania sportowcom naszej nowej linii produktów wysokobiałkowych Łaciate Protein+. To wyroby stworzone z myślą o osobach aktywnych fizycznie, które między innymi potrzebują szybszej regeneracji po wysiłku. Jesteśmy dumni, że linia spotkała się z tak ciepłym przyjęciem zarówno ze strony kolarzy, jak i kibiców — podkreśla Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Trasy kolarskie tegorocznej edycji Łaciate Mazury MTB przebiegały przez malownicze tereny Mazur, dostarczając uczestnikom mnóstwa pozytywnych wrażeń. W wyścigach  wzięło udział kilkaset osób — profesjonalistów i amatorów jazdy na rowerze. Kibicowało im ok. 150 tys. osób. Jak co roku do zmagań stanęła także drużyna Mlekpol Team. W ramach cyklu zorganizowano ponadto zawody dla dzieci. Łaciate Mazury MTB było więc okazją do wspólnego, aktywnego spędzenia czasu na łonie natury z całą rodziną.



Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe



tagi: Łaciate Mazury MTB , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,