Kraft Heinz, czołowy producent żywności w Polsce, przeniósł swoją siedzibę do budynku przy ulicy Żaryna na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro jest nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy firmy, ale także zaprojektowane zgodnie z brandbookiem. Ponadto liczne udogodnienia wspierają kreatywność pracowników i budowę wewnętrznych relacji.
Siedziba firmy mieści się w budynku Harmony Office Center C. Rozlokowana jest na 2 piętrach o łącznej powierzchni 1027 m2. W nowym biurze królują nawiązania do flagowych produktów Kraft Heinz: ketchupów, sosów, dań gotowych, koncentratów czy passat. To nie tylko liczne wzory odzwierciadlające kultowe opakowania firmy, jak ikoniczna butelka ketchupu Heinz, ale także użyte zgodnie z brandbookiem kolory. Całości dopełniają czołowe produkty od marek Heinz i Pudliszki, które spotkamy na każdym kroku.
Dokładnie przeanalizowaliśmy potrzeby pracowników, aby udostępnić im najlepsze miejsce, które będzie sprzyjać ich komfortowi i rozwojowi. Doceniamy zaangażowanie i ciężką pracę zespołu, dlatego stworzenie przyjaznego i inspirującego środowiska pracy było dla nas kluczowe. W Kraft Heinz wierzymy, że razem możemy osiągać wspaniałe rzeczy. Nowe biuro jest odzwierciedleniem naszych wartości i dążenia do bycia najlepszym pracodawcą – mówi Aleksandra Czyżewska, Head of People & Performance w Kraft Heinz.
Układ biura oparty na koncepcji open space został zaprojektowany z myślą o bieżących i przyszłych potrzebach firmy. Powierzchnia wspólna jest podzielona na zespoły, co sprzyja integracji w ramach działów oraz umożliwia bezpośredni kontakt między wszystkim pracownikami. Sercem biura, idealnym zarówno do mniej formalnych spotkań, jak i codziennych rozmów, są kuchnie z jadalniami oraz dwa punkty kawowe. Taka organizacja przestrzeni wzmacnia kulturę organizacyjną, promując współpracę, komunikację i wspólnotę wśród pracowników.
Ponadto małe i duże salki konferencyjne, a także budki przeznaczone do poufnych rozmów, wspierają efektywną pracę. Każda z sal konferencyjnych swoją nazwą budzi skojarzenia z produktami Kraft Heinz. I tak pracownicy rozmowy biznesowe mogą odbyć na przykład w sali Ketchup, Mayo, Pudliszki, Heinz czy Grill. W nowej lokalizacji powstało także studio nagrań, które jest wykorzystywane między innymi przez wewnętrzną agencję kreatywną – The Kitchen.
Kraft Heinz Polska przeniósł się do nowego budynku z początkiem lipca. Wcześniej – od pierwszego marca br. – trwały prace przystosowujące nową przestrzeń do pracy ponad 100 osobowego zespołu. Za wygląd wnętrz odpowiedzialni byli architekci z biura projektowego Workplace.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.