Kampanie i Promocje

Rozkoszny i Maria Jeleniewska w nowej kampanii marki Fantasia

Środa, 25 września 2024
Należąca do Danone marka Fantasia ruszyła z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są uwielbiani twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Rozkoszny. Jej celem jest wzbudzenie – z przymrużeniem oka – dyskusji na temat tego, jaki sposób jedzenia jogurtu Fantasia jest najlepszy. A tych może być wiele – na co pozwala ikoniczne dla produktu dwukomorowe opakowanie. Realizacja zaprasza konsumentów do zaangażowania się w debatę i rozstrzygnięcia, który sposób jest lepszy!
W oryginalnej i świeżej kampanii marka postawiła na angażującą komunikację. Michał Korkosz, czyli Rozkoszny, ceniony twórca kulinarny i autor książek oraz Maria Jeleniewska, popularna tiktokerka i specjalistka od kreatywnych treści, przedstawiają swoje ulubione sposoby na jedzenie jogurtów Fantasia. Hasło ,,Mieszasz? Czy jesz osobno?” wywołuje żartobliwą dyskusję między bohaterami spotu (dostępnego tu) – Maria Jeleniewska preferuje delektowanie się najpierw dodatkami, a dopiero potem jogurtem. Rozkoszny natomiast dzieli się swoim przepisem na Fantasia i ,,miesza ile wlezie”. Który sposób jest lepszy? To ocenią konsumenci, którzy na www.fantasia.com.pl/ debata będą mogli wziąć udział w głosowaniu na żywo.

Cel? Szeroka dyskusja w Internecie!

Spot reklamowy dostępny będzie na platformach digitalowych oraz w mediach społecznościowych. Maria Jeleniewska oraz Rozkoszny, na swoich profilach na Instagramie i platformie TikTok, będą wywoływać dyskusję wśród odbiorców i zapraszać ich do podzielenia się swoimi sposobami na jedzenie jogurtu Fantasia. Konsumenci będą mogli opowiedzieć się za mieszaniem, jedzeniem dodatków i jogurtu osobno albo...zaproponować autorskie rozwiązania. Każdy uczestnik głosowania na www.fantasia.com.pl otrzyma kod rabatowy do partnera kampanii. Zaproszenie do tej interesującej i niecodziennej debaty znaleźć będzie można również na różnych portalach internetowych.

- Fantasia od wielu lat kojarzy się z charakterystycznym dla niej dwukomorowym opakowaniem, które pozwala konsumentom na wybranie własnego sposobu na delektowanie się tą pyszną przekąską. W sieci często, z uśmiechem pod nosem, bierzemy udział w głosowaniach na ulubiony produkt czy sposób jego użycia. Podobną dyskusję chcemy wzbudzić wokół jogurtów Fantasia – tym bardziej, że kampania zbiega się ze wzbogaceniem portfolio marki o soczyste warianty owocowe, w dwóch nowych smakach: mango-marakuja z kawałkami czekolady oraz malina-czerwona porzeczka z kawałkami czekolady. Razem z ambasadorami kampanii liczymy na dużą dawkę pomysłowości, inspiracji oraz humoru – mówi Marta Deoniziak, brand manager Fantasia.

Do kampanii zaangażowani zostaną również inni influencerzy, kojarzeni przede wszystkim wśród młodych odbiorców. Cieszące się internetową popularnością pary czy przyjaciele będą dyskutować o tym, jaki sposób jedzenia jogurtu Fantasia jest najlepszy – licząc na zaangażowanie i pomysłowość swoich obserwatorów.

Koncept i realizacja powstała w wyniku trójstronnej współpracy agencji HOH, McCann oraz Igora Ignacego Leśniewskiego, który jednocześnie odpowiada za reżyserię spotu. Produkcją zajął się Spokój Film, a Media zapewnia Mediacom. Więcej informacji o marce i nowych produktach można znaleźć na stronie www.fantasia.com.pl.



Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe


tagi: Rozkoszny , Maria Jeleniewska , kampania , Fantasia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,