Kategorie produktów

Nowa kampania reklamowa Sonko

Wtorek, 24 września 2024 HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
„Lekkie przeKąski” – to hasło, pod którym we wrześniu ruszyła nowa kampania reklamowa Sonko. Reklamy są emitowane na kanałach cyfrowych oraz na materiałach POS w sklepach.
Kampania ma na celu podkreślenie unikalności produktów Sonko, które bazują na prostym składzie opartym na zbożach. Przekąski od Sonko dostarczają szybkiej, naturalnej energii. Zawierają mniej tłuszczu oraz cukru niż produkty innych marek. To doskonały wybór na przekąskę między posiłkami. Kampania podkreśla, że Sonko to marka, na którą możesz liczyć, gdy potrzebujesz lekkiego, a zarazem pożywnego zastrzyku energii w ciągu dnia.



tagi: kampania reklamowa , Sonko,rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,