Kategorie produktów

Kampania społeczna Żubra

Wtorek, 24 września 2024 HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
Marka Żubr rozpoczęła 6. edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”.
W jej ramach ikoniczny żubr znika z opakowań, ustępując miejsca zwierzętom zagrożonym. W tym roku są to: ryś, niedźwiedź, wilk i sówka. Marka Żubr od wielu lat konsekwentnie realizuje kampanię „Żubr wspiera zagrożone gatunki", której celem jest ochrona zwierząt i edukowanie społeczeństwa na temat ich roli w zachowaniu przyszłości polskiej przyrody. Od 2019 roku, poprzez Fundusz Żubra, marka wspomaga działania związane z ochroną środowiska, podejmowane przez organizacje ekologiczne, instytucje państwowe i naukowe.




tagi: kampania społeczna , Żubr , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,