Promocja trwać będzie do końca sierpnia 2010 r. w wybranych sklepach na terenie całego kraju, w tym we wszystkich największych sieciach hipermarketów. Dokładna lista sklepów wraz z terminami akcji znajduje się na stronie internetowej http://www.gerber.pl/
Promocją zostały objęte wszystkie produkty GERBER, a w szczególności gotowe posiłki w słoikach. Polega ona na wprowadzeniu atrakcyjnych, obniżonych cen oraz opakowań promocyjnych np. 2+1 produkt gratis.
„Lato to czas wielu wydatków, dlatego chcąc ułatwić rodzicom dokonywanie zakupów na letnie wyjazdy z dziećmi, właśnie teraz wprowadzamy promocję cenową GERBER pod hasłem LETNI FESTIWAL NIŻSZYCH CEN. Wiemy, że rodzice, szczególnie w okresie letnim, często kupują jednorazowo więcej niż jeden produkt z myślą o wakacyjnych wycieczkach. Dzięki nowej promocji cenowej GERBER, mogą podczas tych zakupów wydać mniej" - mówi Beata Dziwulska, Product Manager, odpowiedzialna za markę GERBER.
Promocja wspierana jest kampanią reklamową, która utrzymana jest w pogodnej, słonecznej kolorystyce oraz w wesołym nastroju letniego wypoczynku. Kampania obejmuje 10-sekundowy spot telewizyjny, outdoor, Internet, a także materiały POS, takie jak woblery, chorągiewki, zawieszki, cenówki oraz plakaty.
(Maja Święcka)
tagi: Gerber ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...