Promocja trwać będzie do końca sierpnia 2010 r. w wybranych sklepach na terenie całego kraju, w tym we wszystkich największych sieciach hipermarketów. Dokładna lista sklepów wraz z terminami akcji znajduje się na stronie internetowej http://www.gerber.pl/
Promocją zostały objęte wszystkie produkty GERBER, a w szczególności gotowe posiłki w słoikach. Polega ona na wprowadzeniu atrakcyjnych, obniżonych cen oraz opakowań promocyjnych np. 2+1 produkt gratis.
„Lato to czas wielu wydatków, dlatego chcąc ułatwić rodzicom dokonywanie zakupów na letnie wyjazdy z dziećmi, właśnie teraz wprowadzamy promocję cenową GERBER pod hasłem LETNI FESTIWAL NIŻSZYCH CEN. Wiemy, że rodzice, szczególnie w okresie letnim, często kupują jednorazowo więcej niż jeden produkt z myślą o wakacyjnych wycieczkach. Dzięki nowej promocji cenowej GERBER, mogą podczas tych zakupów wydać mniej" - mówi Beata Dziwulska, Product Manager, odpowiedzialna za markę GERBER.
Promocja wspierana jest kampanią reklamową, która utrzymana jest w pogodnej, słonecznej kolorystyce oraz w wesołym nastroju letniego wypoczynku. Kampania obejmuje 10-sekundowy spot telewizyjny, outdoor, Internet, a także materiały POS, takie jak woblery, chorągiewki, zawieszki, cenówki oraz plakaty.
(Maja Święcka)
tagi: Gerber ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....