Ruszyła kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso to pożywna i pyszna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu, co sprawia, że to się je!
Przekąska Lubella, do jedzenia i gryzienia, dostępna jest w 3 przepysznych smakach w saszetkach 100 g: truskawka, mango i wiśnia. Na większy głód marka proponuje wariant XXL w gramaturze 170 g i smakach, takich jak brzoskwinia i gruszka. Wszystkie produkty Di Riso nie zawierają dodatku cukru i dostępne są w wygodnym opakowaniu, które można zabrać ze sobą wszędzie tam, gdzie może zaskoczyć nas głód i chęć zjedzenia czegoś pysznego. O tym, że Lubella Di Riso jest do gryzienia, opowiada szeroka komunikacja w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na platformach VOD i YouTube, w social mediach (FB, Instagram, TikTok), a także w działania w aplikacji Jak Dojadę oraz w bankomatach. Lubella Di Riso dostępna jest na półce przy płatkach śniadaniowych!
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.