Marketing

Nowa komunikacja marketingowa NESCAFÉ

Piątek, 20 września 2024 HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
Najlepsze aromaty NESCAFÉ Classic uchwycone w trakcie procesu palenia i mielenia dla unikalnego aromatu i smaku, sprawią, że pozytywnie rozpoczniesz poranek i pozwolą wykorzystać w pełni dzień, który jest przed Tobą.
Marka NESCAFÉ rusza z nową komunikacją marketingową w nowoczesnym i nieszablonowym wydaniu. Nowe opakowania będą promowane za pomocą komunikacji telewizyjnej, digitalowej oraz materiałów POS. Nie czekaj i zaopatrz się w najnowsze opakowania NESCAFÉ, które przyciągną uwagę Twoich klientów. Nowoczesny design sprawi, że Twoja półka nabierze kolorów i będzie się wyróżniać.



tagi: komunikacja marketingowa , NESCAFÉ , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,