Kampanie i Promocje

Światowa premiera OSHEE Sparkling na Times Square

Piątek, 20 września 2024 HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
OSHEE, lider produktów funkcjonalnych, ogłosił światową premierę swojego najnowszego produktu – OSHEE Sparkling.
Wydarzenie to jest zainicjowane kampanią reklamową na jednej z najbardziej ikonicznych scen świata – Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie ambasadorka marki, Iga Świątek, rozpoczęła grę w wielkoszlemowym US OPEN. Oprócz działań na Times Square, marka OSHEE podjęła dodatkowo kilka różnorodnych działań, by jak najlepiej zaprezentować międzynarodowy zasięg nowego produktu. W ramach kampanii zrealizowano oryginalne spoty reklamowe oraz wyjątkową sesję zdjęciową w Japonii, które mają podkreślać zaskakujący i nowoczesny charakter produktu. Kampania promocyjna OSHEE Sparkling obejmuje szeroką kampanię digital, emisje spotów w kinach, reklamy na nośnikach OOH oraz DOOH.



tagi: OSHEE Sparkling , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,