Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Żubrówka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek wódki na świecie, zyskała uznanie nie tylko polskich miłośników alkoholi, ale także czołowych barmanów z całego globu. Jednym z najbardziej znanych entuzjastów tej wyjątkowej wódki jest Hiroyasu Kayama, właściciel legendarnego baru Bar BenFiddich w Tokio, który zdobył 4. miejsce w prestiżowym rankingu Asia's Best Bars 2023 oraz uplasował się na 37. miejscu na świecie w World’s Best Bars 2023. Czym zachwyciła go 3-cia najczęściej sprzedawana marka wódki na świecie*?
Podczas swojego niedawnego pobytu w Polsce, Kayama, znany z unikalnego stylu "Farm to Glass", przeprowadził ekskluzywne warsztaty dla polskich barmanów, dzieląc się swoją pasją do naturalnych składników i zdradzając tajniki swojego sukcesu. Kayama, który osobiście uprawia zioła na swojej farmie i tworzy domowe wersje takich trunków jak absynt, włączył Żubrówkę do swojego menu. Jak podkreślił podczas spotkania, jest ona dla niego jednym z ulubionych składników, dzięki swojemu unikalnemu smakowi i aromatowi trawy żubrowej.
Żubrówka Bison Grass to prawdziwy skarb. Jej wyjątkowy, naturalny charakter idealnie wpisuje się w moją filozofię tworzenia koktajli opartych na autentycznych, naturalnych składnikach. Uwielbiam używać jej w moich kreacjach, ponieważ przywołuje smaki, które trudno znaleźć w innych trunkach – mówił Kayama podczas warsztatów.
Spotkanie, które odbyło się 12 września w Warszawie, było wyjątkową okazją dla uczestników, by dowiedzieć się, jak ten wybitny barman rozwijał swoje umiejętności, aż do stworzenia jednego z najlepszych barów na świecie. Hiroyasu Kayama z entuzjazmem opowiadał o tym, jak odkrył Żubrówkę oraz jak łączy ją w niepowtarzalne kompozycje, które podbijają serca gości Bar BenFiddich.
To kolejny dowód na to, że Żubrówka, ceniona za swoją wyjątkową jakość i tradycję, zdobywa uznanie na całym świecie – od lokalnych barów, po najbardziej prestiżowe lokale na międzynarodowej scenie.
* Źródło: The Spirits Business https://www.thespiritsbusiness.com/2024/06/the-biggest-selling-vodka-brands-in-2023/ (dostęp: 19.06.2024).
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.