Jak wynika z badań, 84,4 proc. Polaków, mając możliwość wyboru, deklaruje zakup produktów polskiego pochodzenia
1. To jeden z elementów rozpoznawalności Wiejskich Ziemniaczków na rynku, które stale zyskują na popularności i mają swoich lojalnych konsumentów.
Wiejskie Ziemniaczki kojarzą się z nostalgią i wspomnieniami z dzieciństwa, kiedy to potrawy przygotowywały nasze mamy czy babcie. Jednym z ulubionych dań z pewnością była pieczeń z ziołami, która teraz pojawi się na sklepowych półkach jako nowy smak Edycji Limitowanej, dołączając do doskonale przyjętej przez konsumentów Śmietanki z cebulką.
– Naszym celem jest, aby Wiejskie Ziemniaczki nawiązywały do polskiej tradycji, dlatego stawiamy na ziemniaki od polskich rolników oraz składniki bez dodatków wzmacniaczy smaków – mówi Aleksandra Paciorek, Senior Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. – Jesteśmy przekonani, że zarówno nowy smak Pieczeń z ziołami, jak i design opakowania, spójny z wizerunkiem marki, przyciągną uwagę nie tylko stałych klientów, ale też nowych odbiorców, którzy szukają na półkach sklepowych czegoś więcej niż jedynie smacznej przekąski.
Smaki idealnie pasujące do polskiej kuchniSmak Pieczeń z ziołami charakteryzuje się unikalnym i przykuwającym uwagę opakowaniem. Znajdują się na nim juta, deska czy naturalne ziemianki, które wzmacniają sielski charakter marki. Dodatkowo opakowanie informuje o kluczowych benefitach produktu i marki, takich jak użycie polskich ziemniaków, brak dodatków wzmacniaczy smaku i redukcja plastiku w opakowaniach jednostkowych. Całość uzupełnia apetyczna wizualizacja dania, która od razu przywołuje na myśl smaki tradycyjnej polskiej kuchni.
Oprócz Edycji Limitowanej na rynku dostępne są również inne smaki Wiejskich Ziemniaczków: Masło z solą, Wędzonka, Cebulka, Koperek, Papryka. Dzięki temu każdy może rozkochać się na nowo w kultowych polskich smakach.
Więcej o marce:
https://wiejskieziemniaczki.pl/
1 https://terazpolska.pl/upload/File/raport-Teraz-Polska-2023.pdf.
Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe