Kategorie produktów

Grześki startują z konkursem „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2”

Czwartek, 19 września 2024 HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
Do 25 września br. potrwa konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” zorganizowany przez markę Grześki.
Aktywacja jest częścią kampanii wspierającej wprowadzenie do stałej oferty dwóch smaków Grześki na krawędzi: DARK BROWN oraz PEANUT BUTTER. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić ulubione Grześki, wejść na stronę www.szkolnegrzeszki.pl i opisać swoją największą, najbardziej spektakularną akcję ze szkolnych czasów albo podzielić się najzabawniejszą uwagą ze szkolnego dzienniczka. Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody, w tym: 5 x 5 000 zł oraz ubrania z limitowanej kolekcji, przygotowanej we współpracy z marką DRE$$CODE, sygnowaną przez popularnych influencerów. Kampania promująca konkurs obejmie internet, media społecznościowe, współpracę z influencerami, materiały w punktach sprzedaży oraz emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych spot wizerunkowy marki. Organizatorem aktywacji jest Nav Agency.

Regulamin akcji znajduje się na www.szkolnegrzeszki.pl.



tagi: Grześki , konkurs , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,