Z rynku FMCG

Chorten sponsorem tytularnym Stadionu w Białymstoku

Środa, 18 września 2024
Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4 055 000 złotych netto.
Stadion przekazuje Grupie Chorten m.in. prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie tego obiektu sportowego, która zostanie wyeksponowana na jego elewacji. Również w oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych nastąpią zmiany w nazwie stadionu.

Grupa Chorten ma m.in prawo wykorzystywać nazwę stadionu, a także swój status sponsora tytularnego do realizacji własnych celów marketingowych, w tym również działań reklamowych w ramach przyznanego pakietu praw oraz brandingu stadionu, w szczególności: oznakowania na zewnątrz i wewnątrz czy na materiałach promocyjnych. Jednocześnie sponsor zyskał nie tylko prawo do nazwy stadionu, ale ma także możliwość organizowania własnych wydarzeń na obiekcie i korzystania z lóż skybox.

- Cieszę się, że w 10. rocznicę funkcjonowania Stadionu Miejskiego udało się pozyskać sponsora tytularnego. Tym bardziej, że Grupa Chorten to firma z naszego regionu, która dzięki swojej konsekwentnej działalności biznesowej weszła na rynek ogólnopolski. Jest to solidna marka, która stawia na rozwój. My również jako spółka publiczna realizująca zadania własne gminy Białystok w zakresie sportu i kultury stawiamy na rozwój. Dzięki zawartej umowie sponsorskiej będziemy mogli jeszcze bardziej udostępniać naszą infrastrukturę, organizować więcej wydarzeń sportowo-kulturalnych, podejmować więcej działań promocyjnych, a także częściowo odciążyć budżet miasta Białegostoku z finansowania stadionu. Liczymy na owocną i udaną współpracę na rzecz popularyzacji sportu i kultury w naszym regionie. To jest dla nas dobry czas…”  - oznajmił dr Cezary Jan Mielko,  prezes zarządu spółki Stadion Miejski.

Grupa Chorten powstała w 2009 roku jako inicjatywy 20 sklepów w województwie podlaskim, dziś działa w niej 2700 placówek na terenie całego kraju. Jest to firma silnie związana z regionem. Stadion Miejski i Grupa Chorten od wielu lat utrzymują relacje biznesowe. Grupa Chorten organizowała na stadionie duże eventy takie jak: targi spożywcze oraz mecze charytatywne Fundacji Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”.

- Jesteśmy dumni z tego, jak Stadion Miejski wygląda dziś i bardzo cieszymy się na współpracę. Stadiony od starożytności były miejscem dobrej energii, a sport bardzo inspiruje nasze działania. Grupa Chorten od wielu lat zresztą współpracuje ze Stadionem Miejskim. To tu zorganizowaliśmy trzy edycje naszych targów spożywczych dla blisko 2000 odwiedzających, w tym targi hybrydowe. Od lat jesteśmy najemcą skyboxów, gdzie wspólnie z kontrahentami kibicujemy Jagiellonii Białystok. W tym roku zostaliśmy sponsorem głównym Mistrzów Polski, ponieważ Grupa Chorten mocno stawia na budowanie marki, także poprzez sport” – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes zarządu „Grupy Chorten.”

Dodaje, że nazwa Chorten Arena to dla firmy kolejny krok w podnoszeniu rozpoznawalności marki polskich sklepów Chorten.

- Liczymy, że w ciągu 5 lat nazwa Chorten Arena stanie się rozpoznawalna nie tylko w Białymstoku, ale i w całym kraju, a dla nas to duże zobowiązanie, by godnie ją reprezentować – mówił Krzysztof Pakuła podczas uroczystego podpisania umowy.

Obecny na tym wydarzeniu Tadeusz Truskolaski, prezydent Białegostoku gratulował obu stronom kontraktu.

- To jest dla nas wielka chwila, długo wyczekiwana. Sukces rodzi sukces, bo Jagiellonia Białystok ma tytuł Mistrza Polski, coraz więcej osób przychodzi na stadion, który teraz zyskał piękną nazwę Chorten Arena. Wierzę w to, że przez popularność piłki nożnej, także dla Grupy Chorten, ten krok przyniesie sukces finansowy, bo przecież przedsiębiorcy nie wydają pieniędzy, a je inwestują – zaznaczał prezydent Truskolaski.



Źródło: Grupa Chorten
Fot: mat. prasowe



tagi: Grupa Chorten , sponsor , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,