Z rynku FMCG

Herbapol-Lublin S.A. wspiera powodzian

Środa, 18 września 2024
„Pomaganie mamy w naturze” – to jeden z trzech głównych filarów strategii CSR realizowanej przez firmę Herbapol-Lublin S.A. Producent prowadzi te działania zarówno długofalowo, jak i w odpowiedzi na bieżące potrzeby.

Działając w duchu społecznej odpowiedzialności, firma przyłącza się do akcji pomocy osobom, które dotknęły skutki trwającej powodzi. Do punktu uruchomionego przez Urząd Miasta Warszawa Herbapol-Lublin przekazał produkty, zgodne z aktualnym zapotrzebowaniem. Do mieszkańców południowo-zachodniej Polski trafią owocowe i ziołowe herbatki, herbaty, niegazowane napoje owocowo-herbaciane oraz dżemy. Herbapol-Lublin przekazał także na rzecz powodzian wsparcie finansowe.



Źródło: Quality Public Relations



tagi: Herbapol Lublin , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,