Z rynku FMCG

E.Leclerc wspiera mieszkańców Dolnego Śląska dotkniętych powodzią

Środa, 18 września 2024
W związku z tragiczną sytuacją powodziową, która dotknęła mieszkańców Dolnego Śląska, marka E.Leclerc postanowiła aktywnie włączyć się w pomoc najbardziej potrzebującym. We wszystkich sklepach E.Leclerc w Polsce prowadzona jest zbiórka żywności, chemii oraz środków higienicznych we współpracy z PCK. Jeszcze dziś do Szkoły Podstawowej nr 3 w Kłodzku przy ulicy Jana Pawła II 4, dostarczone zostaną niezbędne produkty żywnościowe, higieniczne oraz artykuły pierwszej pomocy.
Wszystkie produkty zostały starannie wyselekcjonowane, aby zaspokoić najpilniejsze potrzeby poszkodowanych mieszkańców. Wsparcie obejmuje m.in. wodę, żywność długoterminową, środki higieny osobistej, a także materiały opatrunkowe i produkty pierwszej pomocy. Szybka pomoc jest możliwa dzięki współpracy z Urzędem Miasta Kłodzko.

- Czujemy się zobowiązani do wsparcia lokalnych społeczności w chwilach kryzysu. Dziś, gdy Dolny Śląsk zmaga się z powodzią, nasze działania koncentrują się na tym, aby dostarczyć najbardziej potrzebne produkty jak najszybciej do poszkodowanych. Wierzymy, że w takich momentach jedność i solidarność są kluczowe, a my jako E.Leclerc Polska pragniemy być częścią tej pomocy. powiedział Jacek Stachoń, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów Marek Własnych, E.Leclerc Polska.

Ponadto, we wszystkich sklepach E.Leclerc na terenie Polski ruszyła zbiórka darów dla osób dotkniętych powodzią, organizowana we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem (PCK). Zachęcamy naszych klientów do włączenia się w tę akcję poprzez przekazywanie artykułów żywnościowych, środków chemicznych i higienicznych. Każdy gest solidarności ma ogromne znaczenie w obliczu tej trudnej sytuacji.

E.Leclerc od lat angażuje się w działania na rzecz lokalnych społeczności, a pomoc poszkodowanym w wyniku klęsk żywiołowych stanowi ważny element misji marki.

1_1.jpg



Źródło: publicdialog.pl
Fot: mat. prasowe


tagi: E.Leclerc , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,