Kategorie produktów

Ranczo Wilkowyje

Czwartek, 17 stycznia 2008 HURT & DETAL Nr 1 (23) / 2008
W dniu 26 grudnia 2007 roku odbyła się premiera filmu „Ranczo Wilkowyje”, który jest kinową wersją emitowanego w telewizyjnej jedynce serialu „Ranczo” - stając się gwarantującym niezapomniane przeżycia, prezentem świątecznym od dystrybutorów i sponsorów. Perła – Browary Lubelskie S.A. została zaproszona przez producenta filmu do współpracy w realizacji jednego z głównych wątków tego filmu.

Wątek przedstawia metamorfozę czwórki głównych boha¬terów, znanych do tej pory ze swej niechęci do pracy i obowiązków - w biznesmenów. Kompani, którzy większość czasu spędzają na ławce pod sklepem komentując poczynania mieszkańców wsi, nieoczekiwanie postanawiają uruchomić własny biznes. Wykorzystując dogodną dla siebie sytuację konfliktu w Starostwie, uzyskują pozwolenie i podpisują umowę z Browarem - stając się właścicielami ogródka piwnego. Ku ich zaskoczeniu ogródek błyskawicznie zdobywa popularność. Nagły sukces, na który są zupełnie nieprzygotowani, zmusza ich do ciężkiej pracy i rezygnacji z ulubionej rozrywki, jaką jest przesiadywanie na ławce pod sklepem. Moment znalezienia przez nich „złotego środka między” błogim lenistwem a drapieżną formą kapitalizmu stanowi uwieńczenie całego filmu.


Dzięki współpracy Browarów Lubelskich przy realizacji przedsięwzięcia ogródek piwny wyposażony został w firmowy sprzęt obrandowany logo Perła. Pojawiły się zielone parasole z perłowym logo, wyposażenie ogródka, firmowe szkło oraz produkty Lubelskich Browarów.

Jest to ważny czynnik motywujący udział „Perły” w kinowej wersji popularnego serialu, gdyż firma od lat podkreśla swój związek z regionem, a marka na terenie kraju identyfikowana jest z Lubelszczyzną. Jest to więc kolejna wspaniała okazja do promocji tej części kraju jak również przybliżenia szerszej publiczności marki Perła, która pojawia się jako bardzo smaczne piwo, jak również dobry partner w biznesie.

Akcja filmu została silnie osadzona w realiach podlubelskiej wsi, często też odnajdujemy w produkcji odwołania do miasta Lublina, jego ulic i instytucji.

Przypomnijmy, że „Ranczo” zdobyło wielką popularność i pozostaje bezkonkurencyjne w kategorii seriali obyczajowych, osiągając ponad 7-milionową oglądalność. Powstało kilka for internetowych założonych przez widzów. Na jednym z nich powstał pomysł zorganizowania zlotu fanów serialu, który odbył się w listopadzie 2006 roku w Jeruzalu (czyli filmowych Wilkowyjach). Ku miłemu zaskoczeniu wszystkich miłośników serialu, na ognisko zawitała dość liczna ekipa filmowa. Odbył się również ogólnopolski konkurs „Wilkowyje - prawda o wsi czy fikcja”.

Licząc na pozytywne wrażenia i dobre wyniki oglądalności - Perła serdecznie zaprasza na film.

tagi: rancho wylkowyje , perła , browary , film , serial rancho ,