Nowości

E.Wedel przedstawia nowe smaki wafelków WW!

Piątek, 13 września 2024
W szerokiej dystrybucji pojawiły się już WW w nowych odsłonach: Kokos i Kwiat Wiśni – Sakura. Te wyjątkowe propozycje łączą w sobie chrupiący wafelek, aksamitną wedlowską czekoladę oraz nadzienie inspirowane smakiem podróży – kokosem oraz kwiatem wiśni.
W nowej odsłonie kampanii „Co znaczy WW”, tym razem odpowiedzi na to pytanie poszukają raperzy Dziarma i Catchup – zaczynając od lotniska, a kończąc w kraju kwitnącej wiśni. Czy tę odpowiedź znaleźli? Dowiemy się w komunikacji obejmującej social media, VOD oraz YouTube.

www.wedel.pl


tagi: E.Wedel , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,