Kategorie produktów

Henkel osiąga dobrą organiczną dynamikę sprzedaży

Piątek, 13 września 2024 HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
Obszar biznesowy Laundry & Home Care (środki piorące i środki czystości) osiągnął silny, organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 3,1%.
Działalność w zakresie Laundry Care (środki piorące) osiągnęła pozytywny, organiczny wzrost sprzedaży, napędzany głównie przez dwucyfrowy wzrost kategorii Fabric Care (środki do pielęgnacji tkanin) oraz dobry wzrost sprzedaży w kategorii Fabric Cleaning (środki do prania tkanin). Znaczący wzrost w działalności Home Care (środki czystości) był napędzany głównie przez dwucyfrowy wzrost sprzedaży w kategoriach Dishwashing (środki do zmywania naczyń) i Toilet Care (artykuły sanitarne do toalet). Obszar działalności Hair (produkty do pielęgnacji włosów) osiągnął znaczący organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 7,3% w pierwszych sześciu miesiącach roku.



tagi: Henkel , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,