Marka Łowicz wraca z nową odsłoną swojej kampanii promującej sosy na ciepło, kontynuując strategię zachęcania do jedzenia większej ilości warzyw na co dzień. Najnowsza kampania, która ruszyła 9 września, nosi tytuł „Łowicz sos!” i tym razem opiera się na zaskakującej aranżacji światowego hitu Haddaway’a „What is love”. Marka stawia na kreatywne odświeżenie komunikatu, jednocześnie pozostając wierna swojemu długofalowemu przesłaniu o korzyściach płynących z jedzenia większej ilości warzyw. "Po sukcesie poprzedniej kampanii zależało nam na stworzeniu czegoś nowego, co jednocześnie będzie spójne z dotychczasową komunikacją. Ważnym elementem tej odsłony było skupienie się na nowym insighcie – jak łatwo i smacznie włączyć warzywa do codziennej diety," mówi Izabela Ciupińska, senior brand manager marki Łowicz.
Głównym celem kampanii jest pokazanie sosów Łowicz jako sprytnego i smacznego sposobu na to, by jeść więcej warzyw na co dzień. Marka ponownie stawia na dobrze rozpoznawalny motyw muzyczny, co sprawia, że kampania nie tylko jest spójna z wcześniejszymi działaniami, ale także angażująca i łatwo zapadająca w pamięć.
Kampania będzie promowana głównie za pomocą muzycznego wideo, które pojawi się zarówno w telewizji, jak i w przestrzeni on-line, w różnych formatach.
Całość wspierana będzie poprzez dodatkowe działania z mamami-influencerkami oraz dedykowaną komunikację na Tik Toku.
Agencja: 2012
Producent/Dom produkcyjny: Błażej Baar, Highnoon
Postprodukcja: Televisor
Postprodukcja print: Piotr Holubowicz, Holubowicz Postproduction Studio
Muzyka/dźwięk: Marek Domański, Beat Shop Studio.
Źródło:
Fot: mat. prasowe
tagi: kampania , Łowicz , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W tym roku Polacy przeważnie chcą skorzystać z obniżek cen...
Fundacja Polska Bezgotówkowa sprawdziła, jak zmieniają się...
Perspektywa wzrostu cen w znacznym stopniu determinuje plany...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...