Wywiady

Almette spełnia marzenia kolejny już raz!

Wtorek, 10 września 2024 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024
Startuje 9. edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania będzie całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane będą nagrody o wartości 1 000 zł. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
To już 9. edycja Wielkiej Loterii Almette. W jaki sposób można wziąć udział w konkursie?

Mechanizm loterii od lat jest niezmiennie prosty. Aby wziąć w niej udział, należy do 31 października 2024 roku kupić dowolny , oznaczony platynką loteryjną produkt z asortymentu Almette, a następnie między 1 września a 31 października zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Niezbędne jest zachowanie paragonu zakupu oraz wieczka z kodem, ponieważ, zgodnie z regulaminem, to one uprawniają zwycięzcę do odbioru nagrody.

Uczestnicy loterii mogą wygrać nie tylko w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu, ale także każdego dnia będą brać udział w losowaniu nagród pieniężnych: 5 x 1 000 zł. Uwaga: jeden kod można zgłosić tylko raz, ale jedna osoba może zarejestrować dowolną ich liczbę, a każde nowe zgłoszenie to większa szansa na wygraną.

Proszę opowiedzieć więcej o nagrodzie głównej.

W tej edycji loterii Almette ufundowało dla laureata nagrody głównej całoroczny, komfortowy drewniany dom, łączący klasyczny górski charakter z nowoczesnymi trendami w wystroju wnętrz. Dom posiada dwie sypialnie oraz dwie łazienki. Urządzony został w stylu skandynawskim, z akcentami hygge. Bielone drewno harmonizuje z marmurowymi płytkami, a dodatki w jasnych, naturalnych kolorach oraz miękkie tkaniny dodają wnętrzu elegancji, jednocześnie tworząc przytulną i ciepłą atmosferę. Dom jest nie tylko stylowy, ale również ekologiczny, energooszczędny i inteligentny. Kamienny cokół i grube, drewniane ściany tworzą mocną, stabilną i odporną na trudne warunki klimatyczne konstrukcję, a doskonała izolacja spełnia normy energooszczędności. Dzięki temu zimą dom zachowuje ciepło, latem zaś oferuje przyjemny chłód.

EkoDOM wyróżnia własna instalacja fotowoltaiczna, która wytwarza prąd na potrzeby ogrzewania i oświetlenia, a kominek – spełniający normy ekoprojektu – zimą może stanowić jedyne źródło ciepła w całym domu.

Czy ekoDOM jest gotowy do zamieszkania?

Oczywiście! EkoDOM Almette jest w pełni wyposażony zarówno w sprzęt AGD i RTV, jak lodówka, pralka, zmywarka i telewizor, jak również w drobne elementy, m.in. lampy, ręczniki czy zastawa stołowa. Tegoroczny projekt uwzględnia także ogrodową strefę wypoczynkową, zaprojektowaną z myślą o komforcie i funkcjonalności przez cały rok. Posiada ona otwierany i zamykany dach, dekoracyjny kominek gazowy oraz duży narożnik, na którym wygodnie usiądzie cała rodzina.

Jakie wsparcie komunikacyjne zaplanowano?

9. edycji Wielkiej Loterii Almette towarzyszyć będzie kampania mediowa, obejmująca spoty telewizyjne oraz szerokie działania digital z wykorzystaniem strony www i social mediów. W promocję loterii zaangażowani zostaną także wybrani influencerzy. Przewidziano również działania PR oraz specjalnie przygotowane materiały POS w punktach sprzedaży – będzie się sporo działo! SERdecznie zapraszamy do udziału w naszej loterii, bo żeby wygrać, trzeba grać.

Dziękuję za rozmowę.
Joanna Kowalska




tagi: Almette , Hochland , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,