Z rynku FMCG

Lidl poszukuje ponad tysiąca pracowników

Poniedziałek, 09 września 2024
Już dziś, 9 września, rusza kampania rekrutacyjna Lidl Polska, dzięki której ponad tysiąc osób ma szansę na stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki pracy. Sieć w ten sposób poszukuje głównie pracowników do swoich sklepów i magazynów na terenie całej Polski. Kampania potrwa 4 tygodnie, a jej hasło brzmi: „Pewna praca. Od lat. Na lata”.
Lidl Polska jest miejscem pracy dla ponad 27 tys. osób i stale kontynuuje swój rozwój. Sieć wystartowała właśnie z nową kampanią rekrutacyjną, która ma na celu powiększenie zespołu o ponad tysiąc osób. W komunikacji Lidl Polska stawia na transparentność – w materiałach promujących kampanię są podane stawki wynagrodzeń na danych stanowiskach. Pracownicy Magazynu mogą liczyć na miesięczne zarobki między 5200 zł a 5850 zł brutto na start! Z kolei po roku od 5500 do 6100 zł brutto, po dwóch latach od 5750 do 6400 zł brutto, a po trzech od 6100 do 6700 zł brutto miesięcznie. Natomiast na początku zatrudnienia osoby na stanowisku Pracownik Sklepu zarabiają od 4750 do 5700 zł brutto, zaś po roku od 4950 do 5900 zł brutto, a po dwóch latach od 5150 do 6150 zł brutto.

O kampanii

Ogólnopolska kampania rekrutacyjna to kolejne działania employer brandingowe marki Lidl Polska. Akcja skierowana jest do osób aktywnych zawodowo lub poszukujących zatrudnienia, a także osób poszukujących elastyczności i zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu. Komunikacja kampanii potrwa 4 tygodnie i będzie skoncentrowana na działaniach on-line, social media, a także offline – w gazetkach, newsletterach czy radio. W ramach kampanii odbędzie się też ponad 40 spotkań w formule „Dni Otwartych” w sklepach, gdzie kandydaci będą mogli dowiedzieć się więcej o prowadzonych rekrutacjach w danej lokalizacji. W kampanii Lidl Polska podkreśla liczne zalety płynące z pracy w firmie, takie jak stabilność zatrudnienia, pakiet benefitów, konkurencyjne wynagrodzenie, a także równość płac dla kobiet i mężczyzn na równorzędnych stanowiskach.

– W najnowszej kampanii pokazujemy, dlaczego warto pracować w Lidl Polska. Oferujemy nie tylko szeroki pakiet benefitów, konkurencyjne wynagrodzenia i atrakcyjne warunki, lecz również stawiamy na ludzi i ich rozwój. Wielu z naszych pracowników jest z nami od lat, a my cieszymy się, że możemy zatrudniać kolejne osoby i mieć dzięki temu pozytywny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Oferujemy pewną pracę, od lat, na lata – mówi Marta Florczak, Członkini Zarządu Lidl Polska.

Praca w Lidl Polska

Jako pracodawca, Lidl Polska może pochwalić się wysokimi wynagrodzeniami – jednymi z najwyższych w handlu. W samym 2024 roku sieć przeznaczyła na podwyżki i stworzenie kolejnych miejsc pracy ponad 240 mln zł. Firma wspiera również ideę fair pay, dlatego wszyscy pracownicy, niezależnie od płci, otrzymują jednakowe pensje na tych samych stanowiskach. Decydują wyłącznie kompetencje. Lidl Polska świadomie prowadzi działania, aby promować kulturę włączenia oraz różnorodność. W 2019 roku, aby zwrócić większą uwagę na problem równości płac w Polsce, sieć stworzyła nagrodę honorową „Lidl Fair Pay”. Jest ona przyznawana przedsiębiorstwom, które – tak samo jak Lidl Polska – sprawiedliwie traktują pracowników oraz wspierają stosowanie jednakowej polityki płacowej.

Dodatkowo, Lidl Polska gwarantuje szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, takich jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karty MultiSport oraz Medicover Sport, szkolenia, wyprawki „dla maluszka” oraz pierwszoklasisty, a także bezpłatny program wsparcia psychologa, prawnika i doradcy finansowego, a także roczne ubezpieczenia NNW dla dzieci i wnuków pracowników, obejmujące nieszczęśliwe wypadki do 25. roku życia. Dzięki temu zabezpieczeniu, w razie nieszczęśliwego wypadku, koszty leczenia, rehabilitacji oraz inne wydatki medyczne nie stanowią już takiego obciążenia finansowego dla rodzin pracowników.

Link do landing page kampanii: kariera.lidl.pl/pewna-praca



Źródło: kplus.agency
Fot: mat. prasowe




tagi: Lidl , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,