Z rynku FMCG

Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły

Wtorek, 03 września 2024 HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024
31 lipca br. wystartowała kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który można kupić m.in. w sieci sklepów Żabka.
Jest to jednocześnie pierwsza promocja oferty mobilnej w ogólnopolskiej telewizji. W ofercie subskrypcji od Red Bulla dostaniemy m.in. pół roku nielimitowanego internetu, nielimitowane rozmowy i sms-y oraz szansę na wiele konkursowych nagród. Ponadto, przy zakupie startera w Żabce, odebrać można za darmo dowolną przekąskę Haps! W reklamach telewizyjnych zobaczyć można ambasadorów marki Red Bull, znanych z ekstremalnych wyczynów. Występują w nich Łukasz Czepiela – pilot, który wylądował na lądowisku dla helikopterów na wieżowcu Burdż Al Arab w Dubaju oraz Dawid Godziek – dwukrotny złoty medalista w ekstremalnych rowerowych akrobacjach na BMX.



tagi: Żabka , Red Bull MOBILE , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,