Z rynku FMCG

Marka Tygryski stawia na multibranding

Wtorek, 03 września 2024 HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego!
W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W dedykowanych paczkach z wizerunkiem Tygryska i Dinozaurów można znaleźć kody rabatowe – 15% na bilety wstępu do rodzinnych parków rozrywki JuraPark! Priorytetem dla obydwu firm jest dostarczanie swoim klientom jeszcze więcej radości i satysfakcji z każdej chwili. Doskonale wiedzą, że wakacyjne przygody najlepiej przeżywać w rodzinnym gronie, a przy tym zawsze warto mieć pod ręką „coś smacznego do chrupania”. Dlatego od lipca w sklepach Lidl Polska możemy znaleźć chrupki Tygryski o smaku toffi i miód malina w nowych, większych opakowaniach XXL z podobizną Jurasia, Kraśki oraz Solusia. W dedykowanych opakowaniach znajdują się również kody rabatowe – 15% na bilety do trzech JuraParków: w Bałtowie, Solcu Kujawskim i Krasiejowie.




tagi: Tygryski , multibranding , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,