Z rynku FMCG

Zrób zakupy w Lidl Polska i wspieraj polskie szkoły

Poniedziałek, 02 września 2024
2 września rusza trzecia edycja inicjatywy „Szkoły Pełne Talentów” organizowanej przez Lidl Polska, w której można wspierać lokalne placówki oświatowe. To jedyny taki program w Polsce, dzięki któremu polskie szkoły mogą zdobyć wartościowy sprzęt dla swoich podopiecznych. Sieć zachęca do zaangażowania w akcję klientów, którzy mogą pomóc wybranym placówkom wygrać interaktywny monitor z oprogramowaniem, plac zabaw i wiele innych atrakcyjnych nagród.
Lidl Polska, chcąc zadbać o rozwój i edukację polskich dzieci i młodzieży, postanowił zorganizować kolejną odsłonę programu „Szkoły Pełne Talentów”. Klienci sieci mogą przy okazji zakupów w Lidl Polska wesprzeć szkoły dzięki zbieraniu Talenciaków i zarejestrowaniu ich na stronie szkoly.lidl.pl. Placówki wymienią zebrane kupony na wybrany przez siebie sprzęt i wyposażenie, co pozwoli na urozmaicenie lekcji i przerw. W tym roku do wyboru będzie ponad 90 nagród w 7 kategoriach. Dodatkowo na pierwsze 10 szkół, które zdobędą tysiąc Talenciaków czeka interaktywny monitor z oprogramowaniem, zaś pierwsze 3 placówki z 3 tys. kuponów wygrają plac zabaw średniego rozmiaru. Szkoła, która jako pierwsza uzbiera 5 tys. Talenciaków może liczyć na prawdziwy rarytas – duży plac zabaw, który z pewnością ucieszy uczniów.

– „Szkoły Pełne Talentów” to jedyny tego typu program w Polsce, który pozwala wzbogacić i  urozmaicić wyposażenie polskich szkół. Nowe i zróżnicowane sprzęty oznaczają szersze warunki do rozwoju, co może zaprocentować lepszymi wynikami w nauce i dodatkowymi osiągnięciami. W Lidl Polska chcemy wspierać polską młodzież w rozwijaniu ich pasji i poszerzaniu horyzontów. To młodzi ludzie są naszą przyszłością, dlatego warto w nich inwestować – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

Program z misją

Inicjatywa „Szkoły Pełne Talentów” cieszy się dużym zainteresowaniem. W poprzednich edycjach przy wsparciu klientów sieci szkoły zebrały łącznie 50 mln Talenciaków, które potem wymieniły na wybrany według swoich potrzeb sprzęt i wyposażenie – łącznie do polskich szkół trafiło ponad 60 tys. nagród o wartości ponad 35 mln złotych. W tym roku Lidl Polska postawił na zaangażowanie w promocję akcji szkoły, uczniów i rodziców, którzy brali udział we wcześniejszych odsłonach.

– W naszej ocenie projekt Szkoły Pełne Talentów jest fantastyczną formą wsparcia placówek oświatowych. Często borykają się one z problemem czy przeznaczyć fundusze na pomoce dydaktyczne, czy pozostawić je na cele statutowe szkoły. Pomysł zaproponowany przez Lidl Polska pozwala na zakup takiego sprzętu i wyposażenia, dzięki któremu dzieci mogą rozwijać swoje zainteresowania, a nie tylko realizować wymagania edukacyjne zapisane w podstawie programowej. To nieoceniona motywacja do ich wszechstronnego rozwoju – mówi Maciej Szymczyk, Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Janusza Korczaka w  Kluczborku.

Moc Talenciaków

Aby wspomóc placówki, należy zrobić zakupy za minimum 50 zł, kupując przy tym przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc – szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach stacjonarnych sieci. W zamian klienci Lidl Polska otrzymują specjalne vouchery – Talenciaki, które mogą przekazać wybranej szkole, która zgłosiła się do akcji. Placówka sama zdecyduje, na co wymieni Talenciaki, wybierając spośród różnorodnych nagród i sprzętów. Akcja trwa od poniedziałku, 2 września, lecz nie dłużej niż do czwartku, 31 października br.




Źródło: Prowly
Fot: mat. prasowe


tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,