Konkursy i loterie

Grześki startują z konkursem konsumenckim „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2”

Poniedziałek, 02 września 2024
26 sierpnia br. rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE. Akcję wspiera kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach sprzedaży.
Od 26 sierpnia do 25 września br. potrwa konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” zorganizowany przez markę Grześki. Aktywacja jest częścią kampanii wspierającej wprowadzenie do stałej oferty dwóch smaków Grześki na krawędzi: DARK BROWN oraz PEANUT BUTTER. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić ulubione Grześki, wejść na stronę www.szkolnegrzeszki.pl i opisać swoją największą, najbardziej spektakularną akcję ze szkolnych czasów albo podzielić się najzabawniejszą uwagą ze szkolnego dzienniczka.

Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody, w tym: 5 x 5000 zł oraz ubrania z limitowanej kolekcji, przygotowanej we współpracy z marką DRE$$CODE, sygnowaną przez popularnych influencerów.

Przygotowując tegoroczną edycję konkursu „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2”, postanowiliśmy jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych odbiorców. Z tego względu m.in. nawiązaliśmy współpracę z niezwykle popularną wśród młodszego pokolenia marką DRE$$CODE. To prężnie rozwijający się kolektyw młodych twórców, którzy zdobyli uznanie dzięki swojej unikalnej kombinacji pasji, obejmującej muzykę, modę i lifestyle - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Kampania promująca konkurs obejmie Internet, media społecznościowe, współpracę z influencerami, materiały w punktach sprzedaży oraz emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych spot wizerunkowy marki. Organizatorem aktywacji jest Nav Agency.

Regulamin akcji znajduje się na www.szkolnegrzeszki.pl.



Źródło: Kolterman Media Communications
Fot: mat. prasowe



tagi: Grześki , konkurs , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,