Nowości

Coca-Cola® i OREO® zostały „besties”

Środa, 21 sierpnia 2024
Dwie ikoniczne marki zapraszają do świętowania przyjaźni, wprowadzając Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO®. Ten unikalny projekt jest częścią globalnej platformy Creations, w ramach której prezentowane są innowacyjne wersje kultowego napoju, a tym samym niezwykłe doznania smakowe i niezapomniane przeżycia.
Jak na prawdziwe „besties” przystało, Coca-Cola® i OREO® łączą swoje najlepsze cechy, tworząc zupełnie nowe doświadczenie. Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO® to orzeźwiający smak kultowego napoju z subtelnością inspirowaną ciasteczkami OREO®. Całość dopełnia jedyne w swoim rodzaju opakowanie, zestawiające rozpoznawalny wygląd ciasteczek OREO® z charakterystycznym designem butelek Coca-Cola®.

„Przenikanie się zabawy OREO z prawdziwą magią Coca-Cola może zaskakiwać, ale jednocześnie jest to całkowicie naturalne – mamy ze sobą więcej wspólnego, niż mogłoby się wydawać,” mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola.

„W OREO zawsze staramy się znaleźć nowe sposoby na zdobycie zainteresowania naszych konsumentów, a dzięki tej współpracy naprawdę podnieśliśmy wysoko poprzeczkę,” dodaje Eugenia Zalis, globalna dyrektorka marketingu i marki OREO, Mondelēz International.

Coca-Cola® i OREO® zachęcają również do aktywnego udziału w ich przyjaźni, poprzez włączenie „trybu bestie” – który sprawia, że każda chwila spędzona razem jest jeszcze bardziej wyjątkowa.

Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO® będzie dostępna w wybranych sklepach Żabka od 28 sierpnia br.

Więcej informacji na temat Coca-Cola® Creations dostępnych jest stronie www.coca-cola.com/creations, a o produktach marki OREO® na www.OREO.com.



Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe



tagi: Coca-Cola , OREO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,