Dwie ikoniczne marki zapraszają do świętowania przyjaźni, wprowadzając Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO®. Ten unikalny projekt jest częścią globalnej platformy Creations, w ramach której prezentowane są innowacyjne wersje kultowego napoju, a tym samym niezwykłe doznania smakowe i niezapomniane przeżycia.
Jak na prawdziwe „besties” przystało, Coca-Cola® i OREO® łączą swoje najlepsze cechy, tworząc zupełnie nowe doświadczenie. Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO® to orzeźwiający smak kultowego napoju z subtelnością inspirowaną ciasteczkami OREO®. Całość dopełnia jedyne w swoim rodzaju opakowanie, zestawiające rozpoznawalny wygląd ciasteczek OREO® z charakterystycznym designem butelek Coca-Cola®.
„Przenikanie się zabawy OREO z prawdziwą magią Coca-Cola może zaskakiwać, ale jednocześnie jest to całkowicie naturalne – mamy ze sobą więcej wspólnego, niż mogłoby się wydawać,” mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola.
„W OREO zawsze staramy się znaleźć nowe sposoby na zdobycie zainteresowania naszych konsumentów, a dzięki tej współpracy naprawdę podnieśliśmy wysoko poprzeczkę,” dodaje Eugenia Zalis, globalna dyrektorka marketingu i marki OREO, Mondelēz International.
Coca-Cola® i OREO® zachęcają również do aktywnego udziału w ich przyjaźni, poprzez włączenie „trybu bestie” – który sprawia, że każda chwila spędzona razem jest jeszcze bardziej wyjątkowa.
Coca-Cola® Zero Cukru w limitowanej edycji OREO® będzie dostępna w wybranych sklepach Żabka od 28 sierpnia br.
Więcej informacji na temat Coca-Cola® Creations dostępnych jest stronie www.coca-cola.com/creations, a o produktach marki OREO® na www.OREO.com.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.