Z badań IRCENTER wynika, że aż 85% dzieci sięga po kabanosy, co świadczy o ich ogromnej popularności1. Tarczyński Gryzzale znajdują się w czołówce najlepiej sprzedających się kabanosów w Polsce. Dzieci lubią ich smak oraz zabawne, kolorowe postacie z opakowań, które przyciągają wzrok i rozbudzają wyobraźnię. Teraz Gryzzale wkraczają na wielkie ekrany w swojej nowej, pełnowymiarowej kampanii reklamowej.
Marka Gryzzale powstała z myślą o dotarciu do młodych konsumentów. Kabanosy w ostatnim czasie wdarły się szturmem do grona najpopularniejszych przekąsek dla dzieci. To idealne rozwiązanie dla zabieganych rodziców i uwielbiany przez dzieci przysmak. Gryzzale nie tylko świetnie smakują, ale są także pożywne. Stanowią naturalne źródło białka, a dodatkowo wyróżniają się obniżoną zawartością tłuszczu.
Gryzzale na dużych ekranach
Nowa kampania reklamowa obejmuje szeroko zakrojone działania promocyjne w telewizji, w kinach oraz w digitalu. 15-sekundowy spot, ukazujący codzienne życie rodzinne oraz nieposkromioną wyobraźnię dzieci, będzie emitowany m.in. we wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych. W spocie wystąpią również mali muszkieterowie, którzy będą nawiązywać do głównej platformy komunikacji kabanosów Tarczyński. Ponadto reklamę, w której pojawią się także Mocu, Lool i Megi, będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City oraz na Youtubie. Dodatkowo, aby zwiększyć rozpoznawalność Gryzzali wśród młodszych konsumentów i rodziców, marka Tarczyński przygotowała wyróżniające się i interaktywne ekspozytory w sklepach, które będą zachęcać dzieci do wspólnej zabawy. Akcja promocyjna Gryzzali potrwa do 15 września.
Najnowsza kampania marki Tarczyński jest skierowana do małych i dużych konsumentów. Gryzzale to przekąska, która zdobyła uznanie dzieci i ich rodziców, oferując wyjątkowe połączenie praktyczności, wyśmienitego smaku oraz przyjemności z jedzenia. Każda paczka Gryzzali to porcja siły i zachęta do kreatywnej zabawy, a szeroki asortyment i atrakcyjny wygląd sprawiają, że te kabanosy stają się ulubionym przysmakiem całych rodzin.
1 Źródło: IRCENTER, ALFA GENERACJA, 2023
Źródło: Tarczyński
Fot: mat. prasowe
tagi: Tarczyński , kampania , Gryzzale , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...