Kampanie i Promocje

Łap to! Jedz to! Lubella Di Riso!

Poniedziałek, 19 sierpnia 2024
Znasz już Lubellę Di Riso? To pierwszy pouch z całymi ziarnami ryżu, o którym przypomina kampania marki Lubella.
Rusza kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso, to pożywna i pyszna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu, co sprawia, że to się je!

Lubella_Di_Riso_KV.jpg

Przekąska Lubella, do jedzenia i gryzienia, dostępna jest w 3 przepysznych smakach w saszetkach 100 g: truskawka, mango i wiśnia. Na większy głód marka proponuje wariant XXL, w gramaturze 170 g i smakach, takich jak brzoskwinia i gruszka. Wszystkie produkty Di Riso nie zawierają dodatku cukru i dostępne są w wygodnym opakowaniu, które można zabrać ze sobą wszędzie tam, gdzie może zaskoczyć nas głód i chęć zjedzenia czegoś pysznego.

O tym, że Lubella Di Riso jest do gryzienia, opowiada szeroka komunikacja w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na platformach VOD i YouTube, w social mediach (FB, Instagram, TikTok), a także w działania w aplikacji Jak Dojadę oraz w bankomatach.

Łap to! Jedz to! Lubella Di Riso!
Lubella Di Riso dostępna jest na półce przy płatkach śniadaniowych!

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=Y9RE8CoeN1g
Agencje reklamowe: 2012, Piloci
Dom Mediowy: Starcom



Źródło: Maspwex
Fot: mat. prasowe



tagi: Lubella , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,