Kampanie i Promocje

Specjal wystartował z kampanią „Dumni z Północy”

Poniedziałek, 19 sierpnia 2024
Historie Północy i marki Specjal są ze sobą nierozerwalnie związane. Sięgające XIX wieku tradycje elbląskiego browaru inspirują do czerpania z lokalnych legend i symboli. W tym sezonie marka Specjal ponownie odnosi się do swoich północnych korzeni w kampanii „Dumni z Północy”. W jej ramach na sklepowych półkach pojawiła się limitowana seria opakowań nawiązujących do symboliki regionu.
Przywiązanie do tradycji, unikalna receptura oraz browarnicza historia nierozerwalnie związana z okolicami Elbląga zapewniła Specjalowi status lokalnego symbolu. Marka nieustannie podkreśla też dumę ze swojego pochodzenia. Wybrzmiewa ona między innymi w najnowszej kampanii – „Dumni z Północy”, w ramach której na sklepowych półkach pojawiły się limitowane butelki i puszki nawiązujące do tamtejszej symboliki.

Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 roku. Jest warzony w Browarze w Elblągu i sprzedawany jako marka regionalna na północy Polski. Jej receptura nawiązuje do elbląskich tradycji piwowarskich, które sięgają początków XIV wieku. Unikalny smak Specjala jest efektem wyjątkowego doświadczenia elbląskich piwowarów, którzy kontynuują tradycje browarnicze browaru założonego w 1872 roku.

Puszki i etykiety na butelki zaprojektowała agencja Global Shopper Marketing.



Źródło: Grupa Żywiec
Fot: mat. prasowe



tagi: Specjal , kampania , Dumni z Północy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,