Z rynku FMCG

Lidl ponownie wyposaży polskie szkoły

Poniedziałek, 19 sierpnia 2024
Rusza rejestracja dla szkół do trzeciej edycji inicjatywy „Szkoły Pełne Talentów”, w ramach której Lidl Polska wspiera polskie dzieci i młodzież poprzez atrakcyjne wyposażenie placówek, w których się uczą. Dotychczas w każdej z edycji wzięło udział ponad 10 400 szkół, do których w sumie trafiło ponad 60 tys. nagród o łącznej wartości ponad 35 mln złotych.
Szko__y_Pe__ne_Talent__w___zapowied_____19.08.2024_r..jpg

To już trzecia edycja akcji „Szkoły Pełne Talentów”, która cieszy się popularnością wśród dzieci i młodzieży. Lidl Polska chce mieć realny wpływ na polepszenie warunków, w których uczą się i rozwijają, dlatego sieć po raz kolejny przygotowała atrakcyjne nagrody i sprzęty. W tej edycji mogą brać udział szkoły podstawowe, ogólnokształcące, branżowe oraz techniczne. Rejestracja dla placówek oświatowych rusza 19 sierpnia br. i potrwa do 17 listopada 2024 r.

Program z misją

W pierwszej i drugiej edycji wzięło udział ponad 10 400 szkół, do których łącznie trafiło ponad 60 tys. nagród o całkowitej wartości ponad 35 mln zł. Przy wsparciu klientów sieci, szkoły zebrały łącznie 50 mln Talenciaków, które potem wymieniły na wybrany sprzęt i wyposażenie.

Dlaczego program cieszy się tak dużym powodzeniem? Inicjatywa „Szkoły Pełne Talentów” zachęca do pracy zespołowej i zaangażowania całej społeczności szkolnej, a nawet lokalnej. Dzięki niej polscy uczniowie mają szansę na zdobycie wielu ciekawych nagród, które wzbogacają lekcje lub dostarczają rozrywki w trakcie przerw.

– W programie Szkoły Pełne Talentów bierzemy udział od samego początku i czekamy na kolejne edycje. Dzięki uczestnictwu w akcji zdobyliśmy wiele ciekawych sprzętów, które urozmaicają lekcje matematyki, biologii czy WF-u, a także zapewniają dzieciakom rozrywkę w trakcie przerw. Jednymi z nagród, które sprawiły im ogromną frajdę są piłkarzyki i modele serca, które są pięknie i porządnie wykonane – mówi Agata Kucharska-Paczko, Wicedyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ewy Krauze w Piasecznie.

– Szkoły Pełne Talentów to projekt, który przynosi korzyści całej społeczności szkolnej. Dzięki zaangażowaniu się w akcję zyskaliśmy dodatkowe wyposażenie, które pomaga dzieciom w  rozwijaniu ich talentów. Nie chodzi tu jednak tylko o nagrody – to inicjatywa, która również łączy, integruje i zachęca do współpracy – komentuje Sylwia Wróblewska, Wicedyrektor Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu.

– Akcja zbierania Talenciaków okazała się świetnym pomysłem, który zaktywizował naszą lokalną społeczność. Dzięki temu zaangażowaniu w pierwszej edycji udało nam się zdobyć główną nagrodę – otrzymaliśmy nie tylko upragniony monitor dotykowy, ale też całe wyposażenie sali, czyli laptopy, tablety, roboty programowalne, drukarkę 3D oraz biurka, krzesła i klocki. Dodatkowo rzutnik mobilny, z którego korzystamy teraz na lekcjach w klasach 1-3. Dzieci są nim zachwycone. Zebrane Talenciaki wykorzystaliśmy głównie na sprzęt sportowy i  zamówiliśmy zestawy do badmintona. Dzieci zaczęły rozwijać swoje pasje i już w tym roku szkolnym nasi uczniowie zajęli drugie i trzecie miejsce na szczeblu powiatowym w zawodach międzyszkolnych! Jesteśmy z nich bardzo dumni – dodaje Marek Śrębowaty, Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Pruszkowie.

Szkoły Pełne Talentów to jedyna tego typu akcja w Polsce, która angażuje klientów sieci w  pomaganie polskim szkołom. To także świetny sposób na połączenie zdrowej rywalizacji z  zabawą, który uczy dzieci i młodzież pracy zespołowej. Placówki, które chcą wziąć udział w  programie, mogą zarejestrować się tutaj: lidl.pl/szkoly



Źródło: Prowly
Fot: mat. prasowe


tagi: Lidl Polska , szkoła , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,