Z rynku FMCG

Colian rozszerza podniebną ekspansję

Piątek, 16 sierpnia 2024
Wafle Grześki w formacie Mega, należące do polskiego producenta Colian, są dostępne w ofercie sprzedażowej linii WizzAir. Kultowy produkt, doskonale znany na rynku krajowym, można zakupić podczas lotów realizowanych przez węgierskiego przewoźnika. To kolejny krok marki w kierunku podniebnej ekspansji – do tej pory Grześki dostępne były jedynie na pokładach samolotów PLL LOT.
Obecność marki Grześki na pokładach samolotów WizzAir to doskonała akcja promująca polskie produkty poza granicami naszego kraju. Miliony podróżujących będą miały okazję spróbować wafli, które w Polsce są jednym z ulubionych produktów impulsowych, kierowanym do szerokiego grona konsumentów. Na szczególną uwagę zasługuje format wafla – Grześki Mega w czekoladzie deserowej 48 g to pyszna przekąska, którą można schrupać od razu na pokładzie lub zapakować do podręcznej torby, ciesząc się jej smakiem na wakacyjnych wyprawach – komentuje Wojciech Gańko, Marketing manager marki Grześki.

Informacje o dostępnym w sprzedaży waflu Grześki Mega można znaleźć również w sierpniowo-wrześniowym katalogu Wizzair rozdawanym podróżującym na pokładach samolotów.

www.grzeski.pl



Źródło: Colian
Fot: mat. prasowe


tagi: Mega Grześki , WizzAir , Colian , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,