Drogeria

Nowoczesna babcia, czyli reaktywacja serii Z Apteczki Babuni marki Joanna

Poniedziałek, 12 sierpnia 2024
Dzisiejsi 70-latkowie są zupełnie inni niż ich rodzice. Można powiedzieć, że są „młodsi”, bo jeśli chodzi o ubiór czy styl życia coraz mniej różnią się od swoich dzieci.
Cenią nabyte z wiekiem doświadczenie i mądrość, ale też garściami czerpią z dobrodziejstw nowoczesności. Dokładnie taka sama jest nowa wersja kultowej serii Z Apteczki Babuni Joanny: z odmienionym logo, szatą graficzną i unowocześnionym składem kosmetyków. W serii dostępne są: Linia regenerująca z siemieniem lnianym, Linia nawilżająco-wzmacniająca z rumiankiem oraz Peeling kwasowy do skóry głowy.



tagi: Z Apteczki Babuni , Joanna , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,