Drogeria

PERLUX: nowa jakość prania

Poniedziałek, 12 sierpnia 2024
Wiodący, polski producent środków czystości Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania.
Jednocześnie stawia na jej dynamiczny rozwój. Zmianę będzie można zaobserwować nie tylko w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach, ale również w szerokim, kompleksowym portfolio i udoskonalonej jakości. Nowa grafika PERLUX jest dynamiczna ‒ wyróżnia się odświeżonym, nowoczesnym logotypem, miętowym kolorem podkreślającym świeżość i czystość marki oraz charakterystycznym symbolem „X” o żywej palecie kolorów. Nowy, monolityczny system brandingowy symbolu „X” łączy wszystkie linie produktowe. Zmianom towarzyszyć będzie nowe, akcentujące skuteczność produktów hasło: „Czystość do potęgi X”.



tagi: PERLUX , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,